A asociación que denunciou a prórroga da AP-9 carga contra a última “maniobra” de Audasa.

En-Colectivo denuncia que Audasa habilitou un buzón especial para que os afectados polos peaxes cobrados de máis entre 2015 e 2018 despois de que o Tribunal Supremo condenase á empresa.

Puente de Rande

Imaxe de arquivo da ponte de Rande / Europa Press

En-Colectivo volve á carga contra Audasa. A asociación de consumidores que no seu día denunciou as prórrogas na concesión da AP-9, censurou este mércores a última “maniobra” da compañía para evitar devolver os peaxes cobrados de forma indebida durante as obras na Ponte de Rande.

A entidade expresou a súa “profunda preocupación” despois de coñecer que Audasa habilitou un buzón especial para que os afectados enviasen as súas solicitudes de devolución coa documentación acreditativa. O movemento realizouse despois de que o Tribunal Supremo condenase á empresa a abonar parte dos peaxes cobrados durante os traballos realizados na ponte entre febreiro de 2015 e xuño de 2018.

O Alto Tribunal estimou o Recurso de Casación interposto polo Ministerio Fiscal e sentenciou que Audasa incorreu nunha “práctica abusiva” ao cobrar na súa totalidade o peaxe aos usuarios da vía, aínda que non podían ofrecer o servizo “coas condicións que se supoñen a unha autoestrada” de peaxes.

“Con todo, poucos días despois, o 24 de novembro de 2025, a empresa presentou ante a Sala Primeira do Tribunal Supremo un incidente de nulidade de actuacións como paso previo a un posible recurso de amparo ante o Tribunal Constitucional, alegando supostas vulneracións de dereitos fundamentais”, recolle En-Colectivo.

Un movemento “incoherente e difícil de xustificar”

A xuízo dos representantes da asociación de consumidores, é “incoherente e difícil de xustificar” que a empresa invite aos usuarios a solicitar a devolución dos seus peaxes e, á vez, active un procedemento para cuestionar ou anular a sentenza. Baixo o seu punto de vista, non existe vulneración de dereitos fundamentais e reabrir “artificialmente” este asunto “resolto” supón “ignorar o dereito dos usuarios a recuperar o seu diñeiro”.

“Unha vez máis sorpréndenos que Audasa, en lugar de asumir a súa responsabilidade, intente dilatar o que o Supremo deixou meridianamente claro. Os usuarios merecen respecto e as sentenzas deben cumprirse”, afirmou Diego Maraña, presidente de En-Colectivo. “Miles de condutores pagaron un servizo que non recibiron. É hora de que Audasa devolva o que nunca debía cobrar”, engadiu.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta