Alianza entre Stellantis, Nvidia, Uber e Foxconn para o despregue dos robotaxis

O consorcio automobilístico asinou un memorando de entendemento con Nvidia, Uber e Foxconn para explorar o desenvolvemento conxunto destes vehículos autónomos.

Stellantis, Nvidia, Uber y Foxconn acuerdan una colaboración para servicios de robotaxi

Stellantis, Nvidia, Uber y Foxconn acuerdan una colaboración para servicios de robotaxi

Stellantis alíase con tres xigantes para o despregue dos servizos de robotaxi. A matriz de Citroën, Opel ou Peugeot anunciou a firma dun acordo de colaboración con Nvidia, Uber Technologies e Foxconn para explorar o desenvolvemento conxunto destes vehículos autónomos de nivel 4 (sen condutor) en todo o mundo.

O memorando de entendemento (MoU) non vinculante establece o marco para futuros acordos que cubran o desenvolvemento tecnolóxico, a concesión de licenzas, a produción e a adquisición de vehículos. Ambas compañías conservan a flexibilidade necesaria para levar a cabo outras colaboracións no ámbito da condución autónoma.

Trátase dunha nova iniciativa que complementa a recente asociación de Stellantis con Pony.ai, anunciada a principios deste mes, para codesenvolver e probar vehículos autónomos de nivel 4 en Europa, un primeiro paso cara ao despregue de servizos de robotaxi nas estradas europeas.

A colaboración baséase nas plataformas AV-Ready de Stellantis (concretamente, a furgoneta de tamaño medio K0 e STLA Small), impulsadas pola arquitectura de vehículo autónomo Nvidia Drive AGX Hyperion 10, que inclúe o sistema operativo Nvidia DriveOS, con certificación de seguridade, e o software Nvidia Drive AV (NDAS), deseñado especificamente para o nivel 4 de autonomía.

As plataformas Stellantis AV-Ready están deseñadas para ofrecer a máxima flexibilidade e adaptarse a múltiples casos de uso en mobilidade comercial e de pasaxeiros. Uber ten previsto despregar vehículos autónomos Stellantis en cidades seleccionadas de todo o mundo, comezando con 5.000 unidades, con operacións iniciais en Estados Unidos. Espérase que os programas piloto e as probas aumenten nos próximos anos, co inicio da produción (SOP) previsto para 2028.

A repartición de tarefas

Stellantis encargarase do deseño, a enxeñería e a fabricación de vehículos autónomos baseados nas súas LCV e STLA Small AV-Ready Platforms, que integrarán o software Nvidia Drive AV para proporcionar funcións de condución sen condutor de nivel 4.

Nvidia proporcionará o seu software Nvidia Drive AV, que inclúe as funcións L4 Parking e L4 Driving baseadas na arquitectura Nvidia Drive AGX Hyperion 10. Pola súa banda, Foxconn colaborará con Stellantis na integración do hardware e os sistemas e Uber operará os servizos de robotaxi, ampliando a súa flota con vehículos construídos por Stellantis que integran o software Nvidia Drive AV.

“A mobilidade autónoma abre a porta a novas opcións de transporte máis accesibles para os clientes. Construímos plataformas AV-Ready para satisfacer a crecente demanda, e ao asociarnos con líderes en IA, electrónica e servizos de mobilidade, o noso obxectivo é crear unha solución escalable que ofreza unha mobilidade máis intelixente, segura e eficiente para todos”, destacou o conselleiro delegado de Stellantis, Antonio Filosa.

Pola súa banda, o conselleiro delegado de Uber, Dara Khosrowshahi, mostrouse “encantado” de traballar con Stellantis para levar miles dos seus vehículos autónomos aos usuarios de todo o mundo. “Combinando a escala global de Stellantis con Nvidia Drive e a integración de sistemas de Foxconn, estamos creando unha nova clase de flotas de robotaxi especialmente deseñadas para facer o transporte máis seguro, accesible e accesible para todos”, sinalou, da súa banda, o fundador e conselleiro delegado de Nvidia, Jensen Huang.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta