Así é o negocio millonario de Ottodisanpietro, a tenda de luxo favorita das deseñadoras de Zara
A compañía, que conta con dous establecementos na Coruña, pechou o 2024 cunha cifra de negocios de 8,29 millóns, por riba dos 7,95 do exercicio anterior.
Vista exterior de la tienda de Ottodisanpietro en la calle Juan Flórez en A Coruña
En 1986 iniciou a súa actividade Ottodisanpietro, o negocio multimarca de luxo fundado por Elida Nogueira. Gucci, Prada, Loewe ou Saint Laurent, son algunhas das firmas que se atopan nun catálogo que ofrece moda para mulleres e homes. Con dúas tendas na Coruña, a compañía conseguiu consolidar un negocio que o exercicio pasado facturou 8,29 millóns, un 4,27% por riba dos 7,95 do exercicio anterior.
“Ottodisanpietro naceu cunha idea sinxela e ambiciosa: ofrecer no norte de España unha experiencia de moda comparable á das grandes capitais do luxo”, explican desde a compañía. Nos seus case corenta anos de traxectoria, consolidouse como un referente ineludible na cidade herculina para os amantes da moda premium. A súa influencia trascende ao público xeral e chega incluso a deseñadoras de Zara, quen atopan na boutique o lugar ideal para seleccionar accesorios exclusivos. Tamén se converteu nun destino obrigado para os seguidores do high-low fashion, unha tendencia que consiste en combinar pezas caras e sofisticadas con outras máis económicas e casuais, logrando un equilibrio entre estilo e accesibilidade.
Segundo figura nas contas depositadas no Rexistro Mercantil e consultadas por Economía Dixital Galicia a través da base de datos Informa D&B, o resultado de explotación, propio da actividade da empresa, pasou dos 488.861 euros aos 195.875. Pola súa banda, os beneficios ascenderon aos 195.875 euros, por debaixo dos 488.861 euros do 2023.
Os activos da compañía rondan os 5 millóns de euros mentres que o patrimonio neto da compañía, que conta cun cadro de 22 traballadores, alcanzaron os 4 millóns, practicamente a mesma cifra que o ano anterior.
Catro décadas de percorrido
Ottodisapietro abriu as súas portas o 13 de marzo de 1986 no número 41 de Juan Flórez, mesma rúa na que once anos antes se inaugurou a primeira tenda de Zara e na que a compañía de Elida Nogueira chegou a ter outros dous establecementos. Con todo, os orixes da empresa atópanse na década dos 70, cando comezou a dar os primeiros pasos como firma de moda de alta calidade en Bérgamo (Italia). Unha década máis tarde Nogueira trasladaría a empresa a A Coruña.
Nos seus inicios a tenda coruñesa só ofrecía roupa para muller. “A boutique ofrecía unha selección de firmas ao redor da marca central do espazo: Giorgio Armani”. En 1998 inaugurouse a tenda OTTO Íntimo, a 150 metros da boutique orixinal, na que se ofrecían coleccións da “lixería e roupa de baño internacional máis codiciada”.
A finais dos 2000 o negocio creceu coa apertura de Ottodisanpietro home e Sette by Otto, centrada en marcas orientadas ao público máis novo.
En 2023 a firma deu un xiro ao seu negocio: pechou dúas das tres tendas da mítica rúa da cidade herculina e abriu unha en Juana de Vega nun local de 500 metros cadrados repartidos en dúas plantas que no seu día ocupou Adolfo Domínguez.
O proxecto deste novo establecemento correu a cargo de Elsa Urquijo, a arquitecta de cabeceira de Amancio Ortega, da súa muller, Flora Pérez Marcote, e da súa filla Marta, que foi a artífice de varios proxectos para Inditex, a Fundación Amancio Ortega ou para a propia familia do fundador da téxtil.