Cara e cruz do tráfico de mercadoría xeral nos portos: Ferrol aumenta un 45% e A Coruña toca mínimos nacionais.

O porto da cidade herculina experimentou un retroceso do 11,1% con 344.788 toneladas, un volume que só supera ao de Melilla onde se alcanzaron as 340.132 toneladas.

La terminal de graneles líquidos del puerto de Ferrol, con Reganosa a un lado y Forestal del Atlántico al otro / Autoridade Portuaria de Ferrol San Cibrao

A terminal de graneis líquidos do porto de Ferrol, con Reganosa a un lado e Forestal do Atlántico ao outro / Autoridade Portuaria de Ferrol San Cibrao

Diferente comportamento do tráfico de mercadoría xeral nos portos galegos. Mentres en Ferrol rexistrouse durante os primeiros nove meses do ano un aumento do 45% ata as 725.474 toneladas, o de A Coruña caeu un 11,1% con 344.788 toneladas, moi por riba do retroceso do 0,2% rexistrado de media a nivel nacional.

O porto herculino é o segundo de España que menor volume de mercadoría xeral rexistrou entre xaneiro e setembro; só supera ao de Melilla, onde se alcanzaron as 340.132 toneladas, e bastante preto de Ceuta, con 473.874 toneladas.

En termos xerais, o tráfico de mercadoría xeral supón máis da metade do total recibido en todos os portos de titularidade estatal. En concreto, dos 404,14 millóns de toneladas recibidas nos nove primeiros meses, 210,61 millóns correspóndense con este tráfico.

Fonte: Puertos del Estado

Respecto ao resto dos portos galegos, o segundo que experimentou un maior crecemento é o de Vilagarcía, onde o volume de mercadoría xeral incrementouse un 13,2%, pasando das 542.330 toneladas rexistradas no mesmo período do 2024 ás 613.854.

Pola súa banda, o de Marín o tráfico mantívose practicamente igual, cunha variación do 0,5%, tras alcanzar as 863.576 toneladas, igual que o de Vigo, que experimentou un lixeiro descenso do 0,6% con 613.854 toneladas.

Datos xerais

En canto aos datos correspondentes ao total do tráfico, segundo a documentación de Puertos del Estado, é o de Vilagarcía o único que experimentou crecemento nos nove primeiros meses do ano cun aumento da taxa interanual de 8,4% ata os 1,16 millóns de toneladas.

Mentres o de Vigo mantense nos 4,05 millóns de toneladas, o de Ferrol retrocede un 1,3%, con 5,12 millóns de toneladas, e o de A Coruña faino un 7,8% tras caer o tráfico dos 11,07 millóns en 2024 aos 10,21 un ano máis tarde.

O porto que rexistra un maior retroceso é o de Marín que pasou dos 1,89 millóns de toneladas aos 1,67, un 11,6% do alcanzado o ano anterior.

Graneis líquidos e sólidos

En graneis líquidos, Vilagarcía volve ser o que maior crecemento experimenta, cun incremento do 12,6%, ata as case 250.000 toneladas. A maior caída durante entre xaneiro e setembro produciuse en Vigo, cun 13,5% menos, seguido de A Coruña (-5%) e de Ferrol (-3,2%), todos eles por riba do retroceso do 2% da media nacional.

Por último, cos graneis sólidos o porto da cidade olívica aumentou un 18%, ata as 222.542 toneladas. O maior descenso anotouse en Marín, cun 21,9%, seguido de A Coruña, cun 14%, Ferrol, cun 8,3%, e Vilagarcía, que rexistrou o mesmo descenso que a media estatal, do 5,3%.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta