Next debuta no mercado coas súas primeiras pezas da marca que pilota desde A Coruña.

A compañía británica xa comercializa na súa páxina web o primeiro top baixo a marca Bhoēm, que leva selo coruñés.

Establecimiento de Next en Park West

Establecemento de Next en Park West

Quenda para pezas de Next con selo coruñés. A páxina web do xigante téxtil británico xa inclúe o primeiro produto de Bhoēm, a marca que impulsa a través do equipo de traballo que formou desde o seu centro de operacións da Coruña.

Trátase dun top negro de lencería drapeada e bordada que figura a un prezo de 39 libras (uns 44,4 euros ao cambio actual). Elaborada ao 100% con viscosa, esta é a peza coa que debuta no mercado a nova marca que Next puxo en marcha e que está enfocada ao público feminino.

Imaxe do top de marca Bhoēm que xa se comercializa na páxina web de Next PLC

Con Bhoēm, a multinacional británica engrosa un catálogo de marcas propias que ata agora conformaban LipsyLove & RosesFriends Like TheseNothing OrdinarySeraphine ou Beauty. A estas ensinanzas súmanse Victoria’s Secret ou Gap, que Next distribúe en solo británico en virtude da súa participación do 51% nas joint venture (sociedades conxuntas) que ten con ambas para operar no país que preside Keir Starmer.

Como head of brand de Bhoēm destaca un nome propio: Gabino Felgueroso. O executivo incorporouse a Inditex no ano 2017 e ocupou o cargo de senior buyer en Zara Woman ata o pasado mes de maio. Foi entón cando se incorporou ao equipo de traballo de Next en A Coruña.

A aposta coruñesa de Next

A compañía británica escolleu á cidade herculina como lugar para o seu desembarco en solo español. Para iso, a firma optou en xuño pola compra de Ginkgo Kalone Investments, sociedade que fora constituída apenas catro meses antes. Tras inxectar tres millóns de euros, Next tomou o mando desta empresa e designou como administradores solidarios a Jeremy Stakol (o seu director de investimentos do grupo, adquisicións e marcas de terceiros) e Jonathan Blanchard (director financeiro).

Como apoderados figuran o propio Felgueroso e Caroline Tello, unha ex de L’OrealLouis Vuitton ou Chanel, que se uniu a Inditex en 2013 para, posteriormente, escalar ata converterse en responsable de long track collections de Zara Woman. A executiva exerce desde o pasado mes de maio como responsable de compras e deseño de Bhoēm, marca que xa está inscrita desde mediados de 2025 tanto na Intellectual Property Office británica como na Red de Propiedad Intelectual de la Unión Europea (EUIPN, polas súas siglas en inglés).

No equipo de traballo de Next en A Coruña tamén figuran outros ex de Inditex como Eugenia Pérez Acosta (era buyer en Zara), Loreto Valdés (controller de Zara Woman entre 2018 e 2023) ou Paz Torres (foi deseñadora en Zara Girls no pasado).

Next aproveitou a condición de A Coruña como hub do sector téxtil para impulsar desde esta cidade a súa nova marca, aínda que por agora descarta a apertura de tendas propias. E é que a firma concentra as súas 463 tendas físicas en solo británico e relega a súa presenza noutros 60 mercados ao canal online.

Neste sentido, a empresa que capitanea Simon Wolfson obtén pola vía dixital o 54,8% dos arredor de 7.306 millóns de euros que facturou ao longo do seu último exercicio fiscal.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta