A británica Next volve fichar en Inditex para impulsar desde A Coruña a súa marca Bhoēm.
Next incorporou a cinco antigos traballadores de Inditex para pilotar a súa filial na Coruña, coa que impulsa Bhoēm, a súa nova marca de moda feminina.
Eugenia Pérez Acosta es la última incorporación de Next procedente de Zara / Pablo Ares Heres
Next volve a apuntar a Inditex para tecer o equipo de traballo de A Coruña co que impulsa a súa nova marca: Bhoēm. A compañía británica, un xigante da moda con máis de 7.300 millóns de euros en vendas, materializou unha nova incorporación procedente do equipo de buyers de Inditex.
Trátase de Eugenia Pérez Acosta. Licenciada en Administración de Empresas pola Universidade de Montevideo, Pérez Acosta fichou como nova buyer de Next Plc no seu centro de traballo de A Coruña tras poñer punto final a unha etapa de seis anos en Inditex, onde desempeñaba idéntico cargo para a marca Zara, buque insignia da compañía galega.
Eugenia Pérez Acosta incorpórase así ao equipo de Next Plc na cidade herculina, que o capitanea Gabino Felgueroso. Este enxeñeiro electrónico fichou por Inditex no ano 2017 e ocupou o cargo de senior buyer tamén en Zara Woman ata o pasado mes de maio. Desde entón exerce como head of brand de Bhoēm, marca que xa está inscrita tanto na Intellectual Property Office británica como na Red de Propiedad Intelectual da Unión Europea (EUIPN, polas súas siglas en inglés).
Inditex, un caladoiro para Next
Felgueroso lidera desde o mes de maio este proxecto do que tamén forma parte Caroline Tello. Tras ter iniciado a súa traxectoria profesional en L’Oreal e formar parte de Louis Vuitton ou Chanel, Caroline Tello incorporouse a Inditex en 2013 e acabaría exercendo como responsable de long track collections de Zara Woman. A executiva exerce desde o pasado mes de maio como responsable de compras e deseño de Bhoēm.
Ademais, tanto Caroline Tello como Gabino Felgueroso figuran como apoderados de Ginkgo Kalone Investments. Así se denomina a sociedade fundada o pasado mes de febreiro e que Next Plc adquiriu en xuño para armar o seu proxecto desde A Coruña tras unha inversión previa de tres millóns de euros. Como administradores solidarios desta compañía figuran Jeremy Stakol (director de investimentos do grupo, adquisicións e marcas de terceiros en Next Plc) e Jonathan Blanchard (director financeiro).
Ademais de Felgueroso, Tello e Pérez Acosta, Next Plc incorporou a outras dúas traballadoras con pasado en Inditex para o seu proxecto en A Coruña. Trátase de Loreto Valdés e de Paz Torres. A primeira foi controller en Zara Woman entre os anos 2018 e 2023 e agora aterra na filial galega de Next como manager merchandiser (xerente de mercadorías). A segunda, pola súa parte, recalou como responsable de deseño de Bhoēm. Paz Torres acumulou case seis anos de experiencia como deseñadora en Zara Girls antes de fichar por Vranded Haus e Hoss Intropía, compañía desde a que recalou no grupo Next.
Ademais de traballadores con ADN Inditex, Next incorporou tamén a profesionais de fóra de España para o seu equipo de A Coruña. É o caso de Chinma Croft-Njoku. Licenciada en Promoción e ilustración de moda, a executiva británica exerceu como buyer durante cinco anos en Warehouse Fashions e durante outros catro na empresa neerlandesa de comercio electrónico Wehkamp. A súa incorporación a Bhoēm como senior buyer tivo lugar este mesmo mes de outubro.
A pegada de Next
Con estas últimas incorporacións, Next Plc reforza a súa aposta nunha cidade, A Coruña, á que escolleu como sede para a súa primeira sociedade en España. Desde ela impulsa esta marca especializada en moda feminina que se sumará a Lipsy, Love & Roses, Friends Like These, Nothing Ordinary, Seraphine ou Beauty como nova enseña propia dunha Next que tamén distribúe en solo británico marcas como Victoria’s Secret ou Gap grazas á súa participación do 51% nas joint venture (sociedades conxuntas) que ten con ambas para operar en Gran Bretaña.
A compañía concentra as súas 463 tendas físicas en solo británico, pero a capilaridade da súa rede de distribución permítelle estar presente en uns 60 mercados (entre eles España). Next obtén do canal online un 54,8% dos 7.306 millóns de euros que facturou ao longo do seu último exercicio fiscal.