O Goberno, pechado en banda co rescate da AP-9: “Hai un contrato con unhas tarifas que deben cumprirse”
A secretaria xeral de Transporte insiste, en liña co ministro Puente, en que a liberación da autopista galega "non é viable polo altísimo volume de gastos que iso suporía".
Recorrido de la AP-9 a su paso por el Puente de Rande
O Goberno central segue pechado en banda ante a posibilidade de articular un rescate da autoestrada AP-9, a principal vía de conexión da Galicia atlántica. Este martes, a secretaria xeral de Transporte Terrestre, Rocío Báguena, insistiu no Congreso en que a liberación “non é viable” polo “o altísimo volume de gastos que iso suporía”, alertando de que tería “efectos claros lesivos” para o Estado. Así, advirte que, de momento, existe unha concesión con unhas tarifas que “deben cumprirse”.
Na comisión de Transportes do Congreso, o deputado do PP Celso Delgado preguntou ao Ministerio polas súas previsións para “iniciar a tramitación” do rescate da concesión e liberalización do peaxe da autoestrada do Atlántico AP-9.
Neste contexto, Rocío Báguena lembrou que o ministro Óscar Puente xa falou sobre este asunto varias veces no Congreso e culpou ao Goberno de José María Aznar da prórroga e a privatización desta autoestrada.
“Efectos lesivos para o Estado”
“Como sabe, a situación actual da autoestrada AP-9 explícase en toda a súa amplitude nunha serie de decisións adoptadas nos anos 2000 e 2003 que, por motivos de índole xurídica e económica, son moi complexos de reverter”, engadiu a dirixente do Ministerio de Transportes.
Por todo iso, Rocío Báguena explicou que a situación actual da autoestrada está suxeita a un contrato concesional en vigor cunha duración total de 75 anos e con unhas tarifas establecidas “que deben cumprirse”: “Non é viable proceder ao rescate da concesión polo altísimo volume de gastos que iso suporía inasumible pola Administración e con efectos claros lesivos para o Estado”.