Pablo Isla aterra en Nestlé cun plan de 16.000 despedimentos.

A multinacional suíza dispara case un 9% en bolsa tras anunciar un plan de recorte de 16.000 empregos nos dous próximos anos para facer fronte ao seu frenazo en vendas.

Pablo Isla será el nuevo presidente del consejo de administración de Nestlé a partir de abril del año 2026

Pablo Isla será el nuevo presidente del consejo de administración de Nestlé a partir de abril del año 2026. Fotos de archivo: EFE y Nestlé

Plan de axuste en Nestlé. A multinacional suíza anunciou un recorte de 16.000 empregos ao longo dos dous próximos anos, o que supón un 6% do total.

O anuncio prodúcese apenas quince días despois de que Pablo Isla asumise a presidencia do xigante do sector da alimentación. Con esta medida, a compañía prevé elevar ata os 3.000 millóns de francos suízos (uns 3.228 millóns de euros) os aforros previstos cara a finais de 2027.

“O mundo está cambiando e Nestlé necesita cambiar máis rápido. Isto incluirá tomar decisións difíciles pero necesarias para reducir a plantilla nos próximos dous anos”, indicou Philipp Navratil, conselleiro delegado de Nestlé, quen asumiu o cargo o pasado mes de setembro tras o despedimento de Laurent Freixe por infringir o código de conduta da empresa.

O plan de axuste recaerá principalmente en 12.000 profesionais administrativos en diferentes funcións e xeografías, o que xerará un aforro anual de 1.000 millóns de francos (1.076 millóns de euros) para finais de 2027, o dobre do plan orixinal, mentres que se espera que os custos extraordinarios de reestruturación dupliquen o aforro anual. Así mesmo, Nestlé prevé acometer unha redución adicional da plantilla de aproximadamente 4.000 persoas como parte das iniciativas de produtividade en curso en fabricación e cadea de subministración.

En paralelo, a compañía sinalou entre as súas prioridades estratéxicas para os próximos meses as oportunidades de crecemento e un enfoque claro na asignación de capital de forma racional, apoiando as oportunidades máis sólidas cunha maior investimento a gran escala, xunto cunha maior ambición en innovación e ampliando o seu enfoque, incluíndo un cambio radical no coñecemento do consumidor e as capacidades de mercadotecnia.

“A medida que Nestlé avanza, seremos rigorosos no noso enfoque de asignación de recursos, priorizando as oportunidades e os negocios con maior potencial de rendibilidade”, explicou Navratil, engadindo que a empresa será máis audaz ao investir a gran escala e impulsar a innovación para lograr un crecemento acelerado e a creación de valor.

“Xunto con outras medidas, estamos traballando para reducir substancialmente os nosos custos e hoxe estamos aumentando o noso obxectivo de aforro a 3.000 millóns de francos suízos para finais de 2027″, destacou o executivo, para quen as accións que se están tomando “asegurarán o futuro de Nestlé” como un líder na industria e permitirán mellorar o rendemento xeral e xerar valor para os accionistas. “Estamos fomentando unha cultura que adopta unha mentalidade de rendemento, que non acepta perder cota de mercado e onde gañar é recompensado”, apostilou.

Caída de vendas

Nestlé, que se dispara case un 9% en bolsa tras anunciar esta medida, informou tamén de que as súas vendas rexistraron un descenso interanual do 1,9% en relación aos nove primeiros meses de 2024. E é que a empresa obtivo unha facturación por valor de uns 70.880 millóns de euros entre xaneiro e setembro deste 2025.

Os ingresos de Nestlé en América diminuíron un 4,8% ata setembro, con 25.294 millóns de francos (27.218 millóns de euros); mentres que aumentaron un 2,6% en Europa, con 12.785 millóns de francos (13.758 millóns de euros); e un 2,5% en Asia, con 15.263 millóns de francos (16.424 millóns de euros). Así mesmo, as vendas de Nestlé Health Science sumaron 4.849 millóns de francos (5.218 millóns de euros), un 1,4% menos; mentres que as de Nespresso aumentaron un 2,6%, ata 4.706 millóns de francos (5.064 millóns de euros); e as do negocio de augas e bebidas premium caeron un 0,4% interanual, ata 2.753 millóns de francos (2.962 millóns de euros).

Entre xullo e setembro, as vendas de Nestlé alcanzaron os 21.641 millóns de francos suízos (23.287 millóns de euros), o que representa unha caída interanual do 2%, aínda que implica unha mellora do 4,3% en cifras orgánicas.

“Impulsar o crecemento liderado por RIG (crecemento interno real) é a nosa prioridade número un. Incrementamos a investimento para logralo, e os resultados están empezando a verse. Agora debemos facer máis e actuar con maior rapidez para acelerar o noso crecemento”, comentou Philipp Navratil.

Para o conxunto do exercicio, a compañía espera que o crecemento orgánico das vendas mellore en comparación con 2024, así como un margen subxacente de polo menos o 16%, incluíndo un maior impacto negativo dos aranceis vixentes e os tipos de cambio actuais.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta