Economía Digital Galicia pon en marcha a sexta edición do Atlas da Empresa Comprometida

Dende a posta en marcha do proxecto, hai cinco anos, 140 empresas con sede en Galicia transparentaron os seus indicadores de sostibilidade para participar no estudo, que mide o seu compromiso co medio ambiente, o entorno, as persoas e o bo goberno.

Foto de grupo de los participantes en la presentación. De izquierda a derecha, la periodista Cristina Díaz Pardo; el director técnico del Atlas Gallego de la Empresa Comprometida, Marcelino Fernández Mallo; el editor de Economía Digital, Juan García; la conselleira de Economía, María Jesús Lorenzana; el director de Sostenibilidad de Profand, Antonio Álvarez, y el director de Economía Digital Galicia, Julián Rodríguez / Pablo Ares Heres

Foto de grupo de los participantes en la presentación. De izquierda a derecha, la periodista Cristina Díaz Pardo; el director técnico del Atlas Gallego de la Empresa Comprometida, Marcelino Fernández Mallo; el editor de Economía Digital, Juan García; la conselleira de Economía, María Jesús Lorenzana; el director de Sostenibilidad de Profand, Antonio Álvarez, y el director de Economía Digital Galicia, Julián Rodríguez / Pablo Ares Heres

Foi en plena pandemia cando Economía Dixital Galicia alumou un proxecto destinado a analizar o compromiso das empresas coa sostibilidade nun sentido amplo. Xa non se trataba só de avaliar o cumprimento de determinados parámetros ambientais, senón de medir o impacto positivo en todo aquilo que se relaciona coa súa actividade, como as persoas, o territorio, o medio ambiente ou a transparencia e o bo goberno. Naceu así o Atlas Galego da Empresa Comprometida, que a próxima semana pon en marcha a súa sexta edición, xa como un proxecto consolidado no tecido empresarial de Galicia e como un estudo de referencia sobre a evolución dos indicadores ESG.

O equipo de Economía Dixital Galicia, formado por xornalistas especializados e economistas, inicia a partir do luns o proceso de recolleita de datos para a elaboración do informe. Este traballo de campo require da colaboración das propias empresas, que ceden a súa información para a realización do estudo mediante as respostas a un cuestionario elaborado ex profeso para o proxecto. Na última entrega do Atlas, que se presentou o 29 de abril no San Francisco Hotel Monumento de Santiago, participaron 72 grupos empresariais, cunha facturación conxunta de máis de 53.000 millóns e máis de 243.000 traballadores.

Como participar

O Atlas diríxese ás empresas con sede social en Galicia e cunha facturación de polo menos 2 millóns. Poden participar a través de dúas vías: respondendo ao formulario en liña habilitado polo equipo de Economía Dixital Galicia ou ben enviando o cuestionario, que se pode descargar na páxina web da publicación, ao enderezo de correo ed.galicia@economiadigital.es. Os datos facilitados utilizaranse unicamente para a elaboración do estudo.

Descargar o cuestionario en castelán

Descargar o cuestionario en galego

Integrado no proxecto Galicia Smart Business, unha iniciativa global lanzada en 2020 por Economía Dixital Galicia, nestes anos foron varios os patrocinadores do Atlas Galego da Empresa Comprometida, como o Igape, Gadisa, Copasa, Cobre San Rafael, Profand, Fillos de Rivera, Grupo Cortizo ou Luckia. Froito da súa consolidación en Galicia, o proxecto exportouse a outros territorios. No País Vasco celebráronse xa dúas edicións do estudo, mentres que en Andalucía comezou o ano pasado e agora está desenvolvéndose a segunda edición.

O Atlas Galego da Empresa Comprometida ten dous obxectivos centrais. Por un lado, medir con parámetros obxectivos o compromiso das empresas en catro grandes categorías: Medio Ambiente, Entorno, Persoas e Bo Goberno. O escrutinio continuado que realizou o estudo desde a súa posta en marcha fai cinco anos permite coñecer, non só a foto fixa da situación das políticas de sostibilidade, senón a evolución das empresas galegas no seu compromiso coa xeración de riqueza sostible baseada nos estándares europeos. Por outro lado, a divulgación do estudo pretende servir de estímulo para a aplicación das mellores prácticas empresariais nesta materia, detectando fortalezas e debilidades, e poñendo en valor as compañías máis destacadas.

Así foi a presentación da quinta edición

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta