La Comunitat Valenciana es promociona com a destinació ‘premium’ davant d’operadors turístics nord-americans
Turisme Comunitat Valenciana, juntament amb Valencia Premium i Turespaña, ha organitzat un viatge de familiarització per a apropar a un grup de nou turoperadors dels Estats Units i Canadà a destinacions emblemàtiques com València, Dénia i Altea

La Generalitat, con Turisme Comunitat Valenciana, y en colaboración con Valencia Premium y Turespaña, en el viaje de familiarización (fam trip) con el objetivo de promocionar los principales atractivos turísticos, culturales y gastronómicos de la Comunitat Valenciana
La Generalitat, a través de Turisme Comunitat Valenciana, i en col·laboració amb Valencia Premium i Turespaña, ha organitzat un viatge de familiarització (fam trip) amb l’objectiu de promocionar els principals atractius turístics, culturals i gastronòmics de la Comunitat Valenciana davant de prescriptors clau del sector turístic internacional procedents dels Estats Units i Canadà.
D’aquesta manera, del 13 al 16 de juny, un grup de nou operadors turístics i agències de viatge nord-americanes ha recorregut alguns dels enclavaments més emblemàtics de la Comunitat, amb especial atenció a la ciutat de València, el Parc Natural de l’Albufera i municipis costaners com Dénia i Altea.
El programa ha inclòs un recorregut guiat pel centre històric de la ciutat de València, visita al Mercat Central, el centre d’art Hortensia Herrero i la Ciutat de les Arts i les Ciències, a més d’una experiència al Parc Natural de l’Albufera, on els participants han pogut degustar una autèntica paella valenciana.
A la província d’Alacant, el grup ha pogut gaudir d’una jornada a Dénia, reconeguda com a Ciutat Creativa de la Gastronomia per la UNESCO. El viatge ha inclòs també una activitat nàutica per la costa, dinar al port esportiu i una visita de vesprada al municipi d’Altea, amb el seu característic nucli històric de cases blanques.
L’objectiu ha sigut oferir-los l’oportunitat de conéixer de primera mà la riquesa patrimonial, natural i gastronòmica que ofereix la Comunitat Valenciana com a destinació turística premium, sostenible i de qualitat.
En aquest fam trip han participat destacades agències i operadors turístics nord-americans, entre els quals es troben: ‘Kilometer One Travel’ (Ohio), especialitzada en experiències personalitzades a la Península Ibèrica; ‘Travel Bash Adventures’ (EUA), enfocada en viatges memorables a mida; ‘Exquisite Travel Group’, expert en viatges de luxe i esdeveniments especials; ‘KGSET’, dedicada a experiències de benestar i viatges de celebració; ‘Journese’, la línia de luxe de Pleasant Holidays; ‘DavidTravel’, orientada al luxe i a l’aventura; ‘Oncor Travel’, amb àmplia experiència en viatges en grups reduïts; ‘Dietrich Getaways’ (Canadà), especialitzada en itineraris personalitzats a Europa; i ‘Travel Chicks’, agència canadenca centrada en viatges per a dones que fomenten la connexió i l’apoderament.
Totes aquestes empreses destaquen per la seua capacitat de connectar viatgers internacionals amb destinacions úniques, i la seua participació reforça el posicionament de la Comunitat Valenciana com a destinació de referència en el mercat nord-americà.
Aquest viatge de familiarització coincideix, a més, amb l’inici de la missió comercial als Estats Units liderada per la consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, que té lloc aquesta setmana i que contempla reunions estratègiques a Nova York i Atlanta amb l’objectiu de reforçar la presència de la Comunitat Valenciana en el mercat nord-americà.
Amb això, des de la Generalitat es reforça de nou la promoció turística i comercial en un mercat clau com és l’estatunidenc, destacant el potencial de la destinació Comunitat Valenciana en segments com el turisme experiencial, cultural i premium.