Marián Cano visita Utiel per a conéixer el procés de reconstrucció després de la riuada

Visita oficial per a supervisar la recuperació de l'àrea

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha visitat Utiel per a conéixer l’estat del procés de reconstrucció després de la riuada del passat 29 d’octubre.

La visita ha començat a l’Ajuntament, on la consellera ha sigut rebuda per l’alcalde d’Utiel, Ricardo Gabaldón. Allí ha signat en el llibre d’honor de la localitat.

Acompanyada per l’alcalde, el regidor de Turisme, Rubén Murcia, i el regidor de Desenvolupament Econòmic, Aitor Iniesta, Marián Cano ha recorregut diferents punts afectats pel temporal. Així, ha visitat la cooperativa Bodegas Utielanas, una de les més representatives del sector vitivinícola a la Comunitat Valenciana, i posteriorment l’empresa Àrids i Excavacions Platero.

També s’ha desplaçat al Passeig de l’Alameda, un dels espais més emblemàtics del municipi, on habitualment es celebren esdeveniments i activitats culturals, i que també va patir els efectes de la riuada.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deja una respuesta

Ahora en portada