Geely compra 80.000 metres quadrats dins de la fàbrica de Ford Almussafes

Geely s’instal·la a les instal·lacions de Ford Almussafes per a tindre accés als proveïdors valencians

Maquinària de Ford Almussafes.

El fabricant xinés Geely ha comprat una nau de 80.000 metres quadrats que forma part de la factoria de Ford Almussafes, segons ha avançat La Tribuna de l’Automoció i ha confirmat Economia Digital a través d’un intermediari en l’operació. L’espai és conegut com Body 3, la part més pròxima a l’autopista i que va ser l’última gran ampliació que s’ha realitzat a Ford Almussafes.

L’espai serà utilitzat per a la fabricació del vehicle Geely EX2, projecte que va contar Economia Digital el 14 d’abril i que suposarà l’entrada al mercat europeu amb un vehicle utilitari en la gamma baixa de preus. L’EX2 és un vehicle 100 % elèctric de la mida del Fiesta. Tècnicament és el que s’engloba dins de la coneguda com a «plataforma B».

Adicionalment, des de la planta Body 3, Geely serà proveïdor de Ford, per la qual cosa l’acord de col·laboració entre ambdós fabricants d’automòbils és més ampli que la compra concreta d’una nau. L’aposta de Geely per la fàbrica d’Almussafes s’ha fonamentat, entre altres raons, per l’accés que té la instal·lació que han comprat al parc de proveïdors ja instal·lat a València.

Davant aquest moviment, Ford ha limitat la seua comunicació a dir que «no comenta especulacions». UGT, per la seua banda, ha dit «En aquests moments no farem declaracions públiques sobre aquest assumpte… Quan hi haja alguna qüestió clara o decisions adoptades, serà Ford qui haurà d’anunciar-les pels canals oficials. Preferim ser prudents i no entrar a valorar informacions o rumors que estan circulant fins que hi haja alguna cosa concreta».

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada
Un pasajero espera su avión en El Prat

El nou paradigma del turisme global: una fulla de ruta per a la transformació

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp