Ford calma amb premis la falta de compromisos de producció a Almussafes
UGT anuncia la creació d’equips per al llançament del vehicle multienergia que reduiran el nombre d’afectats per l’ERTO
UGT anuncia la creació d’equips per al llançament del vehicle multienergia que reduiran el nombre d’afectats per l’ERTO
Els models per a confirmar per a la fàbrica d'Almussafes són el Bronco i el Geely EX2.
En 2017 es van ensamblar més de 400.000 cotxes i des de llavors no para de baixar la producció.
Bryce Currie, màxim responsable de decidir adjudicacions a Almussafes, té en alta estima a Daniel Ruiz, gerent de la planta valenciana.
UGT assegura que preguntarà al president de Ford Europa pel llançament del nou vehicle multinergia
L'EX2 és el cotxe de la mida del Fiesta que Geely ha començat a fabricar també fora de la Xina.
El Tribunal Superior de Justícia retrata STN com un sindicat que no signa convenis però els seus membres s’acullen als ERO que negocia UGT.
El contracte es va signar el 9 d’octubre de 2024 i es pot allargar fins al 31 de desembre de 2044 per un import de l’entorn dels 700.000 euros a l’any.
L’estimació de producció de Ford Almussafes enguany es queda en 84.000 vehicles, un 15 % menys que l’any passat.
L’estimació de producció de Ford Almussafes enguany es queda en 84.000 vehicles, un 15 % menys que l’any passat.
Segura (AVIA) posa en dubte que el nou model de Ford Almussafes puga entrar en fabricació en 2027 però confia que arriben més vehicles a la planta, "propis o de tercers".
El president valencià promet "bones notícies a curt-mig termini" sobre l'arribada de fàbriques d'altres marques xineses d'automòbils
UGT: "Podem dir que a dia de hui no hi ha res tancat respecte a això"
Tot Volvo fabricava menys cotxes que Almussafes l'any que Ford la va vendre a Geely, però en 15 anys els xinesos són 18 vegades més grans.
La companyia va tancar 2024 amb un fort creixement de vendes, superant els 2,17 milions de vehicles lliurats, un rècord històric impulsat per l'avanç dels models electrificats.
La multinacional nord-americana admet negociacions amb altres fabricants per a compartir la seua fàbrica valenciana.
La diversificació del Grup Segura amb peces per a Volvo, Volkswagen i Audi li ha permès equilibrar la producció durant la caiguda de vendes de Ford.
En els comptes de 2023, que es van formular tres mesos després d'adjudicar un model a Almussafes, només es contemplaven acomiadaments i es va fer un altre ERO.
Ford Espanya genera una polèmica sobre si es deixa el carregador a familiars per a convertir el cotxe elèctric en tema de debat.
Ford Espanya genera una polèmica sobre si es deixa el carregador a familiars per a convertir el cotxe elèctric en tema de debat.
L'acord entre Ford i Renault suposa un gir en l'estratègia de la multinacional americana amb senyals positives a llarg termini però sense realitats tangibles a curt.
El Port de València va evitar penalitzar a Ford per no complir els tràfics mínims, però quan va arribar Mar Chao es va acabar la sensibilitat amb la fàbrica d'Almussafes.
El Port de València va evitar penalitzar a Ford per no complir els tràfics mínims, però quan va arribar Mar Chao es va acabar la sensibilitat amb la fàbrica d'Almussafes.
UGT assegura que es posa en evidència que el futur dels models híbrids, o multienergia s'allargarà en el temps.
La vicepresidenta i consellera d'Ocupació, Susana Camarero, assegura que el pacte entre Ford i Renault confirma el compromís de l'empresa amb la inversió i l'ocupació a Almussafes.
Estats Units lidera el retrocés en les exportacions de turismes de la Comunitat Valenciana, que en els últims cinc anys acumula una contracció del 36%.
Un pacte que defineix l'organització del treball per a tot l'any en la planta valenciana.
La transició cap al vehicle elèctric, la competència asiàtica i la relocalització europea estan redefinint les regles del joc.
La transició cap al vehicle elèctric, la competència asiàtica i la relocalització europea estan redefinint les regles del joc.
La factoria de Ford Almussafes porta més de 600 dies d'espera per a concretar la promesa del nou vehicle multienergia.
La factoria de Ford Almussafes porta més de 600 dies d'espera per a concretar la promesa del nou vehicle multienergia.
Juanfran Pérez Llorca ha de decidir la intensitat en l'accelerador de la llei del sòl i del comerç i si afronta o oblida els problemes enquistats de Ford Almussafes i el Port de València.
Sobre Ford Almussafes, el president del Consell d'Administració de la Cambra de Comerç Espanya-EUA creu que la companyia afronta desafiaments com la competència estrangera o la transició als elèctrics.
La fàbrica de Volkswagen a Navarra va parar diversos dies perquè la fàbrica de Pelzer es va inundar en la DANA.
UGT creu que "a finals d'enguany o principis de l'any que ve" estarà despejat el futur de Ford Almussafes.
La conversió del port de Sagunt en hub logístic intermodal de Toyota i punt de distribució de la marca per a destinacions com Portugal, França o Itàlia poden suposar una taula de salvació.
UGT reuneix a tots els secretaris generals de les fàbriques d'automoció d'Espanya per a protestar per la política europea d'emissions.
Aquesta aliança -ja activa en altres països on ambdues companyies operen- connecta els vehicles elèctrics de Ford amb les solucions intel·ligents d'Octopus Energy, tant per a la càrrega domèstica com pública.
Lluny queda la subhasta del passat mes de juny on un Mustang va ser adquirit per menys de 23.000 euros.
Ford trasllada els plans de transició i transformació de la planta valenciana fins al llançament del nou producte.