Grupo Tesela inicia les obres d’un edifici residencial a València amb una inversió d’1,8 milions d’euros

La promoció comptarà amb 24 habitatges d’1 i 2 dormitoris en una de les principals artèries del nord de València.

Nou edifici residencial de Grup Tesela

La constructora valenciana Grupo Tesela arranca una nova promoció en un dels principals eixos urbans del nord de València en un context d’elevada demanda d’habitatge nou i d’escassetat d’oferta disponible. L’edifici plurifamiliar, situat al número 235 de l’Avinguda Constitució, ha estat promogut per Cerbyd Constitució amb una inversió de 1,8 milions d’euros.

En paraules de Laura López, CEO de Grupo Tesela, “València travessa un moment en què la demanda residencial continua creixent a un ritme superior al de la nova oferta disponible. Des de Grupo Tesela treballem per ampliar el parc d’habitatge amb dissenys, materials i acabats de primera qualitat que responen a les exigències dels futurs residents”.

El projecte, que compta amb un termini d’execució de 18 mesos, comptarà amb 24 habitatges distribuïts en set altures, trasters, aparcament per a bicicletes i espais destinats a instal·lacions comunes.

Des del punt de vista constructiu, l’edifici incorporarà solucions enfocades al confort i a l’eficiència energètica, com un sistema d’aerotèrmia per a la producció d’aigua calenta que aprofita l’energia de l’aire per a climatitzar de manera més eficient que els sistemes convencionals. La comercialització de la promoció serà portada a terme per Person Immobiliària, la vertical del Grupo Comboi per al sector immobiliari, i gestionada per Cerbyd Constitució.

La promoció oferirà habitatges d’un i dos dormitoris, amb saló-menjador i cuina integrats. Entre les seues característiques destaquen una façana de doble fulla amb aïllament tèrmic i acústic, fusteries exteriors d’alumini amb trencament de pont tèrmic i doble vidre, així com sistemes de compartimentació interior dissenyats per a millorar l’aïllament entre habitatges i zones comunes.

Grupo Tesela integra eines digitals avançades, com l’escàner làser 360º i la metodologia BIM, per a optimitzar la planificació i coordinació d’obra, anticipar possibles incidències i millorar l’eficiència en totes les fases del projecte. D’aquesta manera, l’empresa redueix desviacions, millora els temps d’execució i garanteix un major control de qualitat.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp