Nunsys Group afig Gispert Business a la seua xarxa d’empreses tecnològiques.
A través de l'operació, l'empresa es proposa consolidar el seu posicionament en l'àmbit dels serveis gestionats d'impressió i gestió documental.
Gispert Business, coneguda en el sector com Toshiba Múrcia, ha entrat a formar part de la xarxa de companyies tecnològiques integrades de la firma en solucions globals de transformació digital, Nunsys Group. A través de l’operació, l’empresa es proposa consolidar el seu posicionament en l’àmbit dels serveis gestionats d’impressió i gestió documental.
El moviment permetrà a Nunsys Group ampliar la seua presència en la Regió de Múrcia, comunitat autònoma en la qual té activitat mitjançant una delegació pròpia des de fa més d’una dècada
El moviment persegueix ampliar la presència de Nunsys Group en la Regió de Múrcia, comunitat autònoma en la qual té activitat mitjançant una delegació pròpia des de fa més d’una dècada. Després de la integració, la companyia aportarà una desena de professionals, que s’incorporaran a la plantilla de MPCS, àrea enfocada als serveis gestionats d’impressió i continguts.
Distribuïdor de Toshiba
La companyia murciana, fundada el 2007 per socis fundadors Santiago Llorente Roda i Enrique Ruiz Vicente, actua com a distribuïdora i servei tècnic oficial d’equips multifunció de Toshiba. Al llarg de la seua trajectòria, s’ha consolidat com un dels cinc partners principals en el país per volum de facturació.
Més enllà de la seua vinculació amb Toshiba, ostenta la condició de soci en actiu amb major antiguitat del fabricant DocuWare i és un dels principals implantadors nacionals d’aquest fabricant de solucions per a la gestió documental. El president de Nunsys Group, Paco Gavilán, s’ha mostrat convençut que l’operació permetrà ampliar el seu portafoli de serveis.

“La combinació d’especialitats ens permetrà enriquir el nostre portafoli de serveis gestionats amb una oferta 360° que inclou impressió, digitalització, captura intel·ligent de documents i automatització de fluxos de treball”, ha destacat la companyia, que ha recordat que en els últims anys ha desenvolupat projectes per a Prosur, Soltir, Indigo Group, CARELSA i Connexió Cantàbria.
En l’àmbit públic, ha impulsat iniciatives per a l’Hospital General Universitari Morales Meseguer, l’Institut Murcià d’Acció Social (IMAS) o l’Hospital Clínic Universitari Verge de l’Arrixaca. “L’experiència sectorial sòlida encaixa amb l’estratègia de Nunsys Group de reforçar la seua presència en entorns sanitaris, manufacturers i del sector públic”, ha subratllat.
Expansió de Nunsys Group
L’operació s’emmarca en l’estratègia de creixement de Nunsys Group, que preveu tancar el present exercici amb una facturació superior als 300 milions d’euros i una plantilla de més de 3.000 treballadors.
La integració de Gispert Business representa un pas més en el seu pla estratègic d’expansió i diversificació de solucions integrals, però també reforça la seua capacitat per actuar com a soci tecnològic global d’empreses i administracions.
Solucions integrals de tecnologia
Nunsys Group és una companyia especialitzada en la implantació de solucions integrals de tecnologia. Concretament, realitza projectes d’infraestructures, comunicacions, sistemes, transformació digital, desenvolupament de software, ciberseguretat, indústria digital, audiovisuals i formació.
Actualment, està integrada per prop de 2.800 professionals especialitzats en el sector TIC i atén a més de 8.000 clients a través de la seua xarxa conformada per una trentena de delegacions a Espanya, Andorra, Portugal, Colòmbia i Estats Units.
Compra d’Inycom i Sothis
Precisament, amb l’objectiu de reforçar la seua presència a Espanya i Llatinoamèrica, la tecnològica va comprar fa alguns anys Inycom. D’aquesta manera, la companyia pretenia enfortir la seua gamma de solucions, serveis digitals, alta tecnologia i enginyeria en sectors com la banca, assegurances, salut, indústria, laboratoris, telecomunicacions o administració pública.
També va formalitzar la compra de la totalitat de Sothis al president de Mercadona, Juan Roig, per a donar servei a més de 7.000 clients. L’operació li va permetre accedir a un volum de negoci de 230 milions d’euros i consolidar-se com a proveïdor de solucions tecnològiques en el mercat nacional.