Trans Italia inverteix 2,7 milions en la seua filial espanyola després d’adquirir una parcel·la de la ZAL del Port de València.

La companyia italiana aixecarà les seues instal·lacions logístiques en esta zona que compartirà amb MSC o Cosco, entre altres operadors.

Parcela de MSC en la ZAL del Puerto de Valencia.

Parcela de MSC en la ZAL del Puerto de Valencia.

Transitalia 2004, la filial a Espanya de l’operador italià Trans Italia, impulsora d’una de les autopistes ferroviàries entre el Port de València i Madrid, ha ampliat el seu capital en 2.750.000 euros, fins a completar un total de tres milions, després d’adquirir una de les parcel·les de la Zona d’Activitats Logístiques (ZAL) del port valencià, on preveu fer una important inversió per a aixecar les seues instal·lacions.

I és que a mitjans del mes de juny es va fer públic que la ZAL del Port de València suma tres nous actors. El gegant navilier xinés Cosco, gestora d’una de les terminals del port valencià, se suma als adjudicataris de parcel·les d’aquesta zona de manera que podrà competir també en aquests terrenys amb MSC, que compta amb dues parcel·les. A més, Trans Italia i Nederval també es converteixen en adjudicataris de parcel·les en aquesta zona logística estratègica per a la ciutat.

En concret, Trans Italia, adjudicatària de la parcel·la A3, planteja una actuació dividida en dues fases. En cadascuna d’elles planteja la construcció d’una nau de 5.400 metres cada una a la qual se suma una explanada de 29.700 metres per a l’atenció logística en la zona exterior a les naus.

Hi ha una primera inversió xifrada en 173.500 euros als quals se li sumen 5,8 milions en la fase 1 i quasi 6 milions en la fase 2. La companyia fixa una forquilla de generació de llocs de treball directes per fase d’entre 10 i 15 persones.

VPI (València Plataforma Intermodal i Logística), societat mercantil estatal, la funció principal de la qual és desenvolupar, gestionar i comercialitzar la ZAL, disposa de set parcel·les d’aquest espai, de les quals ja estan actualment adjudicades cinc.

La parcel·la B2 és de Medlog -filial de MSC-, mentre que en la parcel·la A2 pertany a la pròpia multinacional ítalo-suïssa, on ja s’han iniciat els treballs per a aixecar el primer projecte de la ZAL. Dins de les parcel·les de la ZAL que són propietat de VPI encara hi ha dues parcel·les disponibles, que són la A1 i la B1.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada
Un incendio. Foto: FUVAMA.
El foc visible i el que crema en silenci.