Bimba e Lola aperta o cinto: reduciu o seu beneficio nun 75%, con Chile e México como grandes motores

A marca de luxo asequible das irmás María e Uxía Domínguez pechou o seu exercicio 2024 con uns beneficios netos de 1,5 millóns fronte aos 6,1 precedentes nun ano no que culminou o traslado á súa sede central en Vigo e incrementou plantilla, tendas e vendas.

Vista exterior de la nueva sede de Bimba y Lola en Vigo / Bimba y Lola

Vista exterior de la nueva sede de Bimba y Lola en Vigo / Bimba y Lola

Bimba e Lola, a enseña de luxo accesible das irmás María e Uxía Domínguez, fillas de Jesús Domínguez, un dos fundadores de Textil Lonia, concluíu o exercicio 2024 (que no seu caso pechou en febreiro deste ano) cun beneficio neto de 1,5 millóns de euros, un 75% por baixo dos 6,1 millóns que se anotou en 2023. Con maiores custos e investimentos, entre eles por exemplo, as relacionadas á apertura da súa nova sede en Vigo, a textil galega volve axustar o seu resultado por terceiro ano consecutivo. Iso si, tras un proceso de modernización, a previsión é manter a senda de crecemento a medio e longo prazo.

Antes da pandemia, a compañía textil anotou un beneficio neto de 18,2 millóns de euros. O ano da crise do Covid caeu a unhas perdas de cinco millóns, que puido remontar en 2021, cando asinou uns gaños de 15,7 millóns. Desde entón, os seus beneficios foron contraéndose: 11,6 millóns en 2022; 6,1 millóns en 2023 e no último exercicio 1,5 millóns.

Máis vendas e máis tendas e plantilla

Así se indica no seu Estado de Información Financieira Consolidada, documento feito público pola compañía e consultado por Economía Digital Galicia. As vendas do exercicio finalizado o pasado febreiro eran xa coñecidas: a compañía marcou o seu propio récord, 234 millóns de euros, un 3% máis que o exercicio precedente. Maiores investimentos e custos estarían detrás da caída da rendibilidade.

O grupo textil incrementou nese período a súa rede de tendas ata as 310, 20 máis que un ano antes. Tamén creceron os empregados. A plantilla pasou de 1.696 persoas a finais do seu ano fiscal 2023 a 1.761.

Aportación ao beneficio

Segundo a información consultada por este medio, a aportación ao beneficio consolidado do grupo dos seus distintos territorios fai que Chile e México destacan como grandes motores de beneficios da compañía. De feito, o pasado exercicio, a aportación do negocio en España ao resultado consolidado do grupo pasou de 2,4 millóns a un negativo de 877.000 euros. Hai que ter en conta os maiores investimentos no país, como os derivados da nova sede en Vigo.

O resultado aportado por Portugal ás contas consolidadas da compañía pasou, porén, dos 147.000 euros a 226.000, mentres que Chile destaca con 1,4 millóns de euros, por riba da aportación marcada en 2023. Tras el destaca México, con cerca de 750.000 euros, Colombia, con 432.000 euros; Singapur, con 230.000 euros e Ecuador con 115.000.

Vendas por territorio

Máis aló dos beneficios, é certo que, en canto a vendas, España segue sendo o primeiro mercado da compañía con diferenza. Dos 234 millóns de cifra de negocio do exercicio 2024, 127 millóns proceden do mercado estatal, tres millóns máis que o exercicio precedente, fronte aos case 41 millóns anotados no resto da UE, os 58 millóns procedentes do mercado americano, os 7,1 millóns de Asia e os 665.000 de Oriente Medio.

En calquera caso, Bimba e Lola gaña pulo nos mercados internacionais, que xa representan un 44% da facturación do grupo. As vendas online representan máis do 20% da cifra de negocio total.

Explica a compañía que o pasado ano, o 13% das vendas do grupo “foron realizadas a un único cliente de recoñecida solvencia, estando o resto delas moi atomizadas”.

Perspectivas positivas

Os administradores da compañía explican no seu EINF que, a pesar da contracción do beneficio nos últimos exercicios, as perspectivas son positivas. Os principais desafíos que afronta son, principalmente, os de todo o sector: ademais da inflación, o impacto do entorno xeopolítico ou o avance dos custos (incremento xeral de prezos e subas salariais por enriba do crecemento de vendas) así como a variabilidade dos tipos de cambio.

En calquera caso, explica a compañía que “adapta o seu plan estratéxico para incluír os novos riscos existentes, o que permitiu unha evolución positiva do volume de negocio ao longo dos anos e unha investimento sostido en aspectos chave para o seu crecemento”. Así, destaca a posta en marcha da nova sede central en Vigo, a automatización de operacións loxísticas e desenvolvemento de sistemas de xestión. “Por tanto, a medio e longo prazo espérase continuar a senda de crecemento, apoiada na forza e potencial do produto e a marca”, resolve.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta