Osborne gaña 16 millóns e Nordés entra no top 15 de xinebras máis vendidas no mundo.

O grupo Osborne rozou os 260 millóns de facturación o ano pasado e presume dun crecemento superior ao 30% de Nordés en mercados como o chinés ou o estadounidense.

La presidenta de Osborne, Sofía Osborne, y el director territorial de CaixaBank en Andalucía, Juan Ignacio Zafra, durante la entrega del CaixaBank Premio Empresaria / CaixaBank

La presidenta de Osborne, Sofía Osborne, y el director territorial de CaixaBank en Andalucía, Juan Ignacio Zafra, durante la entrega del CaixaBank Premio Empresaria / CaixaBank

Osborne mantén o seu ritmo de cruceiro. O grupo andaluz pechou o seu exercicio fiscal 2024 cun novo repunte, ainda que tímido, tanto na súa cifra de negocio como no seu beneficio neto.

Segundo se desprende do seu informe anual, a facturación da compañía elevouse de 255,4 a 259,9 millóns de euros no último ano. Os ganancias netas, pola súa parte, elevaronse uns 113.000 euros respecto a 2023, ata situarse nos 16,1 millóns de euros.

Crecimos en vendas grazas ao comportamento das espirituosas e viños, que foi compensado con peores cifras en ibéricos, especialmente pola complexa situación do mercado chinés“, subliña a presidenta do grupo, Sofía Osborne, que dá por inaugurada unha nova etapa co plan estratéxico 2025-27.

10 anos de Nordés no grupo Osborne

O grupo gaditán afronta este escenario nun momento no que se cumpre o décimo aniversario da súa investimento estrela en Galicia. E é que Osborne irrompeu na comunidade no ano coa adquisición do 100% de Atlantic Galician Spirits, a empresa que fabricaba a ginebra Nordés desde o seu centro de produción de Vedra.

Neste sentido, o grupo Osborne celebra a evolución da súa marca made in Galicia e subliña na súa memoria anual que Nordés “conseguiu posicionarse como unha das máis demandadas polo seu sabor único, logrando situarse entre as top 15 ginebras máis vendidas do mundo (IWSR, maio 2024)”.

Nordés consolidouse como un dos principais piares da conta de resultados de Osborne xunto a outras marcas de renome como Cinco Jotas, Riofrío, Montecillo, Gold e Burla Negra. Ademais, a firma converteuse na primeira ginebra premium en lanzar a súa propia versión sen alcol e puxo no mercado as súas novas versións Nordés Vermu Rojo e Nordés Vermu Branco.

A expansión de Nordés

Nordés diversifica o seu portfolio de produtos mentres reforza a súa presenza no exterior. O impulso internacional é unha das prioridades que contempla o plan estratéxico 2025-27 e, no caso de Nordés, a compañía chega con parte dos deberes xa feitos. Non en balde, a memoria anual de Osborne revela que a ginebra galega “conseguiu un crecemento destacado do 48%” en Alemaña ao ser impulsada “por novos listings en Aldi”.

En outros mercados europeos como o italiano, Nordés posicionouse como a sexta ginebra premium máis vendida no país tras rexistrar un crecemento do 25% en vendas. En Portugal, pola súa banda, a ginebra made in Galicia rexistrou un repunte do 9% grazas ao impulso “do canal retail (Pingo Doce) e activacións en zonas de praias”.

Osborne tamén reiniciou as súas operacións en Rusia, onde rexistrou unha “forte demanda de Carlos I, Nordés e viños de Xerez” mentres que en China celebra o rebote do 30% en vendas protagonizado por Nordés. Este porcentaxe sobe ata o 40% noutros mercados asiáticos, como é o caso de Singapur e Tailandia.

Esta expansión de Nordés tam&e…

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta