Stellantis e Santander rompen nos Estados Unidos, pero manteñen a financiación en Europa.

Ambas firmas rescindiron o acordo que selaran hai 12 anos para a financiación de vehículos no país norteamericano.

Antonio Filosa, CEO de Stellantis

Antonio Filosa, CEO de Stellantis

Punto final para o acordo de financiamento de vehículos entre Santander e Stellantis nos Estados Unidos. Así o revela o informe de resultados do terceiro trimestre publicado pola filial estadounidense do grupo bancario. O banco especifica que o pasado 28 de xullo o acordo co grupo automobilístico rescindiuse con efectos a partir do 15 de setembro, de tal modo que finaliza tres meses antes do previsto.

Trátase dun acordo que se remonta a 2013, cando crearon Chrysler Capital, unha división de Santander Consumer USA -filial de financiamento ao consumo de Santander USA– e que contemplaba a concesión de préstamos para facilitar a compra de vehículos de Fiat Chrysler Automobiles (FCA) por parte dos clientes e dos concesionarios.

O coñecido entón como acordo Chrysler tiña un prazo de vixencia de dez anos, é dicir, ata 2023. Con todo, en abril de 2022 Santander e xa Stellantis -como pasou a denominarse o grupo xurdido en 2021 da fusión entre os dous xigantes automobilísticos Fiat Chrysler e PS– chegaron a un novo acordo para estendelo ata decembro de 2025.

Baixo este novo acordo, ambas entidades actualizaron certos termos para permitir que Santander Consumer desempeñara un papel complementario en Stellantis Financial Services US, a compañía financeira cautiva creada por Stellantis tras a adquisición da firma estadounidense First Investors Financial Services Group.

Tras estes doce anos de asociación, as dúas compañías decidiron finalizar o acordo, aínda que manteñen o seu pacto para a financiación de vehículos en Europa, segundo avanza o xornal Expansión.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta