A continuación, Next, rival británico de Zara, aterra na Coruña tras investir 170 millóns na compra de empresas.

O xigante británico do sector téxtil irrompe coa súa primeira filial en España tras mercar cinco empresas desde o ano 2022 e actualmente atópase "considerando alianzas e colaboracións"

Simon Wolfson, CEO de Next Plc / Next Plc

Simon Wolfson, CEO de Next Plc / Next Plc

A Coruña consólidase como cidade referente no sector da moda. Tal e como avanzou este medio, o xigante británico Next Plc escolleu á urbe herculina como fogar para a súa primeira filial en España.

A compañía inxectou tres millóns de euros na sociedade Ginkgo Kalone Investments e puxo á fronte a Jeremy Stakol (director de investimentos do grupo, adquisicións e marcas de terceiros) e a Jonathan Blanchard (director financeiro da firma inglesa). Ademais, a firma fixo fichaxes de Caroline Tello e Gabino Felgueroso, que ata esta primavera exercían como responsables de long track collections e senior buyer de Zara Woman, respectivamente.

Next Plc, un xigante que facturou 7.306 millóns de euros en 2024 con protagonismo do negocio en liña (aportou un 54,8% do total), aterra en A Coruña tras acelerar o seu crecemento tanto pola vía orgánica como pola inorgánica. Non en van, a firma destinou uns 168 millóns de euros para a compra de cinco empresas desde 2022.

Onda de compras

A última operación foi a adquisición en xullo de 2025 dos dereitos de marca e propiedade intelectual de Seraphine, unha marca de moda premamá de gama alta que entrara en concurso de acreedores. Next destinou uns 700.000 euros a esta operación, unha cifra que queda pequena respecto aos 121 millóns de euros desembolsados por FatFace Limited (marca británica de casual lifestyle) ou os 34,8 millóns investidos en Joules Group PLC.

Ademais destes movementos, Next Plc tamén comprou Cath Kidston por 9 millóns de euros en marzo de 2023, así como o fabricante de mobles Made.com Design, polo que aboou uns 3,5 millóns de euros para rescatar do quebra.

Next, que gañou 851 millóns de euros en 2024 e que conta con uns 45.000 traballadores en plantilla, vén de pechar o exercicio 2024 con un crecemento do 15,8% en vendas, un porcentaxe que se disparou até o 30% en Europa e Oriente Medio. “O noso obxectivo é asegurarnos de que Next é unha das esas marcas globais“, defendía Simon Wolfson, CEO de Next Plc, durante a última presentación de resultados.

Na mesma tamén avanzaba que a compañía se atopa “considerando alianzas e colaboracións”, e poñía como exemplo o caso de Myntra en India. Mediante este acordo, Myntra recibiu os dereitos de franquía, distribución e xestión de Next en India e, ademais, plantéxase a apertura de entre 8 e 10 tendas en cidades como Nova Deli, Mumbai, Bengaluru e Pune nos próximos dous anos.

“Poderíamos realizar adquisicións, ou quizais non… Só compraremos empresas que sexan grandes marcas, ao prezo xusto e con excelentes equipos directivos“, avanzaba o CEO dunha Next Plc que busca persoal en Galicia para traballar na posta en marcha dunha nova marca.

Dest>>a forma, Next Plc afronta un escenario de crecemento de dixito dobre en ingresos e co foco en novas adquisicións e expansión internacional. O obxectivo é dar continuidade a un proceso de crecemento que conta co aval dos mercados.

Next Plc esquiva as caídas en bolsa do téxtil

Non en van, a firma británica é o único peso pesado do sector téxtil que esquiva as caídas en bolsa. En concreto, as accións de Next Plc revalorízanse un 28,7% en 2025 e instálanse xa nas 12.225 libras por título. Este rechamante contraste ccaída do 9,8% de Inditex, cuxa capitalización bursátil de 137.164 millóns de euros multiplica case por oito os 17.310 millóns de Next Plc.

Pola súa parte, a sueca H&M retrocede un 2,6% en bolsa en 2025, mentres que Fast Retailing (matriz de Uniqlo) deixa un 10% e Kering (dona de Gucci, Saint Laurent ou Balenciaga) cae un 6,1%.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta