Actualizado
Bimba e Lola dispara as súas vendas un 7% e xa está presente en máis de 30 países.
A compañía téxtil destaca que a evolución do seu negocio foi "positiva" tanto en España como nun mercado internacional que achegou o 44% das súas vendas totais ao longo do primeiro semestre do ano.

Establecimiento de Bimba y Lola en Londres / Bimba y Lola
Bimba e Lola segue coa súa escalada. A compañía téxtil comunicou este luns que pechou o primeiro semestre do seu exercicio fiscal 2025 cun incremento de vendas do 7%.
A través dunha nota de prensa, a firma que dirixen as irmás Domínguez asegura que a evolución foi “positiva” tanto en España como no resto de países, representando o negocio internacional o 44% das vendas totais da compañía.
Neste sentido, a súa rede de tendas creceu un 5,4% nos últimos 12 meses, ata alcanzar os 311 puntos de venda en 32 países de Europa, América e Asia, aumentando a facturación das mesmas un 6%.
Pola súa banda, o canal dixital rexistrou un incremento do 12%, aportando o 20% do total de ingresos do grupo. Ademais, a tenda en liña de Bimba e Lola pasou a converterse nunha web global, polo que está dispoñible xa en “practicamente todos os países do mundo”, onde é posible comprar as coleccións da marca directamente a través de bimbaylola.com.
Ademais, Bimba e Lola comezou este 2025, ano do seu vixésimo aniversario, “unida á arte”, xa que foi a marca escollida pola National Gallery de Londres para a conmemoración do seu Bicentenario. Ademais, este segundo semestre do exercicio comezouno apoiando a exposición retrospectiva de Maruja Mallo no Museo Reina Sofía.