BYD, socio de Castrosua, prevé aumentar as súas vendas internacionais de coches ata os 1,6 millóns.
Un estudo da firma financeira Citi aumenta o número de vehículos que a compañía estima vender fóra de China respecto ao millón previsto o ano pasado.
BYD HAN. BYD
BYD, o fabricante chinés de vehículos eléctricos que o ano pasado superou a Tesla en vendas, fixérase o obxectivo de incrementar as súas vendas de vehículos no estranxeiro o próximo ano ata os 1,6 millóns, segundo un informe publicado este martes pola firma financeira Citi. Este incremento suporía un crecemento de dous díxitos sobre as vendas do ano pasado.
A previsión de Citi sitúa a BYD nun volume de vendas nos seus mercados foráneos de entre 1,5 e 1,6 millóns de vehículos o próximo ano, o que representa un aumento respecto ás 900.000 ou 1 millón de unidades que esperaba vender fóra de China en 2025.
Segundo Citi, a “composición das vendas no estranxeiro de BYD está equilibrada entre diferentes rexións, sendo Europa, América do Norte e a Asean responsables, cada unha, dun terzo das vendas totais no estranxeiro previstas para 2025”.
O fabricante de automóbiles reduciu a meta de vendas de 2025 nun 16%, situándoa en 4,6 millóns de vehículos, despois de que as súas vendas nacionais caesen nos últimos meses froito de que Pequín instara aos fabricantes de automóbiles a frear os descontos de prezos, situación que impulsara os volumes das automobilísticas chinesas nos últimos meses.
Con todo, ata o mes de outubro, a compañía asiática superou os 3,7 millóns de vehículos vendidos no acumulado do ano ata outubro, un 13,9% máis que no mesmo período do ano anterior.
Con todo, segundo datos da Asociación China de Fabricantes de Automóbiles, BYD perdeu o título de fabricante máis vendido de China fronte á estatal Saic Motor no mes de setembro. BYD enfróntase a unha competencia cada vez máis intensa en China por parte de rivais locais como Geely, Chery ou Leapmotor no segmento de vehículos económicos.
Datos do terceiro trimestre
BYD anotouse no terceiro trimestre a súa maior caída trimestral de beneficios en máis de catro anos e a primeira con números negativos en ano e medio. En concreto, obtivo un beneficio no período de 7.822 millóns de yuanes (uns 952 millóns de euros), que supuxo unha redución dun 33% nas ganancias de hai un ano.
Por outro lado, o fabricante chinés exportou arredor do 20% dos seus vehículos producidos ao estranxeiro no que vai de ano (en total leva producidos 3,6 millóns de exemplares), o dobre do nivel rexistrado en 2024.
Nos últimos cinco anos, BYD construíu polo menos oito fábricas en toda China, así como en Hungría e Brasil, para converterse en líder mundial na venda de vehículos electrificados e por ser tamén a compañía con máis vendas a nivel mundial de modelos eléctricos, algo que aspira a conseguir en 2025, superando a Tesla.
¿Planta en España?
BYD volve explorar España para construír unha fábrica de automóbiles. A compañía xa tivo ao país entre os candidatos para aloxar as súas dúas primeiras plantas, que finalmente está construíndo en Hungría e Turquía, con unha investimento conxunto que rolda os 5.000 millóns de euros. En ambas ocasións, o grupo asiático tivo no punto de mira Galicia, chegando mesmo a estudar a súa posible implantación en Plisan. Non obstante, acabou escollendo outros enclaves con menores custos para o desenvolvemento dos seus proxectos.
Agora volve sobre os seus pasos ao pensar nunha terceira planta europea. España, de feito, é a principal candidata a albergar as novas instalacións, segundo avanzaron a Reuters fontes coñecedoras dos plans.