Máis turbulencias para Pablo Isla en Nestlé: explora desinvestimentos tras anunciar un recorte de 16.000 traballadores
A multinacional suíza analiza a venda de Blue Bottle Coffee, cadea de cafeterías na que adquiriu unha participación maioritaria en 2017 por máis de 600 millóns de euros.
Pablo Isla foi nomeado novo presidente do consello de administración de Nestlé en outubro de 2025. Fotos de arquivo: EFE e Nestlé.
Novo movemento en Nestlé na súa nova era con Pablo Isla e Philipp Navratil á fronte do xigante suízo como presidente e conselleiro delegado, respectivamente. A compañía estaría valorando xunto co banco de investimento Morgan Stanley a venda da súa cadea de cafeterías Blue Bottle Coffee.
Tal e como avanza Reuters, a medida formaría parte dunha revisión estratéxica máis ampla que contempla desinvestimentos que a compañía explora acometer co obxectivo de “racionalizar a carteira da empresa e abandonar a xestión de locais físicos”.
A compañía capitaneada polo expresidente de Inditex fixo en 2017 cunha participación maioritaria na cadea de cafeterías, popular polo seu café filtrado. A operación teríase pechado por uns 700 millóns de dólares, uns 603 millóns de euros ao cambio. Segundo fontes coñecedoras da operación, apunta Reuters, a venda de Blue Bottle Coffee estaríase valorando por debaixo desa cifra.
Nestlé opera aproximadamente un cento de locais de Blue Bottle nos Estados Unidos e Asia. Ademais diso comercializa produtos da marca como café moído e cuncas. Segundo as fontes que cita a axencia Reuters, a compañía estaría barallando a posibilidade de conservar a propiedade da marca para seguir vendendo produtos.
Nestlé opera arredor de 100 locais de Blue Bottle nos Estados Unidos e Asia. Tamén comercializa produtos da marca Blue Bottle, como café moído e cuncas. Unha das fontes sinalou que Nestlé podería decidir vender as cafeterías pero conservar a propiedade intelectual da marca para seguir vendendo os produtos.
Axuste de persoal
A mediados de setembro o grupo suízo presentou os resultados dos tres primeiros trimestres do seu ano fiscal, nos que rexistrou unha caída nas vendas de case o 2%, pasando dos 67.418 millóns de francos que colleitou no mesmo período de 2024 aos 65.900, uns 71.000 millóns de euros ao cambio.
Tras a presentación dos resultados a compañía anunciou unha redución na plantilla de case 16.000 traballadores, aproximadamente un 6% da súa plantilla global, co obxectivo de acelerar o programa de aforro de custos posto en marcha, o Fuel for Growth, buscando o “maior enfoque da eficiencia operativa, incluíndo o aproveitamento de servizos compartidos e a automatización dos procesos, para impulsar unha transformación empresarial positiva”.
Segundo sinalou Navatril na conference call ante analistas, o grupo “debería tomar decisións difíciles pero necesarias e reducir plantilla”. O executivo explicou que a maior parte do impacto levaríao a área administrativa do grupo. “Planeamos unha redución de 12.000 profesionais administrativos en todas as funcións e xeografías durante os próximos dous anos”. A ela habería que sumar unha redución adicional doutros 4.000 empregados “como parte das nosas iniciativas de produtividade en curso en fabricación e cadea de subministración”.