Os números da británica Next: triplicará o crecemento de Inditex no ano do seu desembarco na Coruña
A compañía británica revisou ao alza as súas previsións para este 2025 e prevé un crecemento de case o 10% na súa facturación grazas ao tirón do mercado internacional.
Simon Wolfson, CEO de Next Plc / Next Plc
Next Plc fai contas. O xigante británico do sector da moda enviou un comunicado dirixido aos seus investidores no que informa dos seus resultados ata outubro e no que esboza as súas previsións para os próximos meses.
A compañía, que impulsa desde o seu equipo de traballo da Coruña a súa nova marca de moda feminina (Bhoēm), revela que as súas vendas ata o pasado 25 de outubro aumentaron un 10,5% respecto a estas mesmas alturas do ano anterior. O crecemento duplica o 4,5% que a firma previra para este período. Esta mellora respecto ao previsto débese, principalmente, ao crecemento que a firma experimentou fóra do seu Reino Unido natal.
Non en van, as vendas máis alá do Canal da Mancha disparáronse un 38,8%, exactamente o dobre do 19,4% que figuraba na folla de ruta da compañía. “O aumento das vendas no terceiro trimestre, xunto coa nosa mellora na previsión de vendas para o cuarto trimestre, significa que estamos incrementando a nosa previsión anual completa de beneficio antes de impostos en 30 millóns de libras, ata os 1.135 millóns de libras (uns 1.291 millóns de euros ao cambio actual).
A folla de ruta de Next
Deste xeito, Next Plc fai se forte no estranxeiro mentres as súas vendas no Reino Unido repuntaron un 5,4%, porcentaxe que se sitúa por encima das súas previsións (eran dun 1,9%), pero que supoñen un freo respecto ao 7,6% rexistrado no mesmo período de 2024.
En paralelo, a firma elevou as súas expectativas de crecemento en vendas para o cuarto trimestre do 4,5% ao 7%, o que se traducirá en 41 millóns de euros máis de facturación. “Como era de esperar, o crecemento das vendas no Reino Unido debilitouse en comparación co rendemento excepcional logrado no primeiro semestre. Como recordatorio, o noso desempeño de vendas no Reino Unido durante a primeira metade do ano beneficiouse de unhas condicións meteorolóxicas favorables e da disrupción entre os nosos competidores”, destaca a firma, que sacou proveito da súa exposición en portais como Zalando.
“Ata o terceiro trimestre deste ano, o almacenamento para os nosos sitios web directos estaba separado dos almacéns que servían a Zalando, o noso maior socio agregador. Como resultado de fusionar estas actividades nunha única operación loxística e un único inventario, a dispoñibilidade de stock para o noso negocio en Zalando mellorou significativamente. A nova operación é xestionada pola división de loxística para terceiros de Zalando, ZEOS“, recalca a firma británica.
Triplica o crecemento de Inditex
Desta forma, Next revisa ao alza as súas estimacións tanto de vendas (de 6.192 a 6.319 millóns de euros) como de beneficio neto (de 874 a 893 millóns). A firma apunta así a un rebote do 9,7% en materia de ingresos e do 14,6% en ganancias, o que suporía crecer o triplo que Inditex. O consenso de analistas calcula que a multinacional galega despedirá o seu exercicio fiscal 2025 con case 39.790 millóns de euros en vendas e unhas ganancias netas por valor de 6.033 millóns.
No caso de cumprirse, estas estimacións suporán un crecemento dun 3% e do 2,9% en ambos apartados, quedando así lonxe da barreira do dobre díxito que proxecta unha Next que precisamente escolleu á cidade da Coruña, a cuna de Zara, como destino para levantar a súa primeira filial en España.
A firma británica tomou as rendas o pasado mes de xuño da sociedade Ginkgo Kalone Investments. Next Plc inxectou tres millóns de euros a esta empresa que ten como administradores solidarios Jeremy Stakol (director de investimentos do grupo, adquisicións e marcas de terceiros) e Jonathan Blanchard (director financeiro da firma inglesa). Gabino Felgueroso e Caroline Tello emerxen, pola súa parte, como apoderados solidarios.
O primeiro é head of brand da nova enseña de Next (Bhoēm), que está dedicada a moda feminina e que foi impulsada desde A Coruña. Caroline Tello, que tamén procede de Zara Woman igual que Felgueroso, é a responsable de compras e de deseño desta nova marca que se suma a Lipsy, Love & Roses, Friends Like These, Nothing Ordinary, Seraphine ou Beaut e amplía o portafolio de enseñas propias de Next.
A empresa británica tamén distribúe en solo británico marcas como Victoria’s Secret ou Gap grazas á súa participación do 51% nas joint venture que ten con ambas para operar en Gran Bretaña.