Renault, rival de Stellantis, prepara 3.000 despedimentos ante a crise de vendas do motor.
A compañía prepara un plan de 3.000 despedimentos que se centrarán na súa sede central de París e que non afectarán, por agora, ás súas plantas españolas.

Nuevo prototipo Renault 5
Novos plans de axuste nun xigante da automoción. Renault planea despedir a 3.000 traballadores da súa plantilla en distintas seccións da compañía, entre as que non se incluirían os empregos nas súas fábricas de produción, segundo confirmaron a Europa Press fontes da compañía.
A información avanzada polo medio francés L’informatique indica que estes despedimentos aínda están nunha fase inicial e enmárcanse dentro dun plan para recortar custos fixos, co fin de axilizar procesos, froito da situación actual do sector da automoción. Por agora, non se sabe a que áreas afectarían estes despedimentos, aínda que podería darse nos departamentos de Recursos Humanos, Finanzas ou Marketing, principalmente na sede central de Renault en París.
Dende a axencia Europa Press engaden que Renault, que conta con máis de 98.000 empregados, non aplicará por agora axuste algún en países como España, onde conta con catro factorías (Palencia, Valladolid, Sevilla e Barcelona).
A multinacional, que forma parte dunha alianza con Nissan e Mitsubishi, rexistrou perdas por importe de 11.143 millóns de euros como resultado do impacto da primeira na súa conta de resultados tras cambiar a contabilidade da súa participación.
Estes despedimentos na marca francesa súmanse a outros anuncios recentes dentro do sector automobilístico como nos provedores alemáns Bosch ou ZF Friedrichshafen, que recortarán 7.600 e 13.000 empregos, respectivamente.
No caso doutro xigante do sector, como é Stellantis, o plan de axuste recaerá só sobre a produción. Neste sentido, a dirección da planta de Balaídos (Vigo) anunciou aos traballadores a súa intención de deter a produción durante diferentes xornadas a finais do mes de outubro ante a acumulación de stock de vehículos no mercado.