A Xunta volve pedir por escrito unha reunión con Óscar Puente sobre a AP-9

O Executivo galego sostén que é a "quinta reunión que solicita no último ano", ante a "falta de información" do Goberno central sobre a resposta que vai dar ao ditame da Comisión Europea sobre as prórrogas do contrato de concesión da autopista.

María Martínez Allegue, conselleira de Vivenda e Planificación de Infraestruturas, y Óscar Puente, ministro de Transportes

María Martínez Allegue, conselleira de Vivenda e Planificación de Infraestruturas, y Óscar Puente, ministro de Transportes

María Martínez Allegue, conselleira de Vivenda e Planificación de Infraestruturas, volveu a solicitar unha reunión co ministro de Transportes, Óscar Puente, para tratar a xestión da AP-9 tras o último ditame da Comisión Europea relacionado coas prórrogas do contrato de concesión da autoestrada.

Segundo destacan desde o Executivo galego nunha nota de prensa, é a “quinta reunión que solicita no último ano”, ante a “falta de información” do Goberno central sobre a resposta que vai dar ante o citado ditame.

Ademais, tamén ten como obxectivo expoñer o novo estudo da Xunta, que conclúe que o rescate é “a solución máis vantaxosa para o interese público”, e cuantifica esta medida en 2.356 millóns de euros. O custo da indemnización calculado neste 2025 é maior que en 2024 (2.331 millóns), a pesar de que transcorreu un ano máis da concesión.

Isto débese a que o resultado da concesión, o beneficio da concesionaria, é “cada vez maior”, co que o custo aumenta, e a concesionaria ademais apúntase “un ano máis de beneficios”. Por esta razón, a Administración autonómica conclúe que o rescate “é mellor afrontalo canto antes”.

Ademais, a conselleira lembrou que esta opción “xa foi suxerida” polo Consello de Obras Públicas e o Consello de Estado nos seus informes sobre o proxecto de RD 680/2021 no que se introduciron as bonificacións para os usuarios, despois ampliadas no 2024.

Allegue sinalou que ademais do cálculo do custo da indemnización, o Estado “debe realizar tamén unha análise custo-beneficio equivalente” á que elaborou para a circunvalación da AP-7 en Alicante e que concluíu sinalando os beneficios socioeconómicos e medioambientais que motivaron posteriormente á liberación definitiva da peaxe.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta