A radiografía de Shein do comercio ‘online’ en España: o aforro impulsa o ‘clic’ de compra

Un estudo realizado pola multinacional líder do 'fast fashion' e a consultora Copenhagen Economics indica que o 79% dos consumidores enquisados considera que "comprar roupa en liña lles dá acceso a mellores ofertas que en tendas físicas".

persona haciendo compras online con el ordenador

O 67% dos consumidores españois consideran o prezo como o criterio máis importante á hora de comprar roupa, segundo un estudo elaborado por Shein e a consultora Copenhagen Economics. “O prezo é a principal prioridade para os consumidores españois que compran roupa nova, tanto online como en tendas físicas, o que suxire que son especialmente sensibles ao prezo”, sinala a análise.

A enquisa paneuropea, coa que se pretendía analizar o valor do comercio electrónico para os consumidores da UE”, realizouse sobre unha mostra de case 25.000 consumidores dos que 2.357 eran españois. Deles un 27% eran mozos, un 50% persoas con baixos ingresos e un 11% procedente de zonas rurais.

Entre as vantaxes que os consumidores enquisados destacan das compras por internet son a “asequibilidade, a accesibilidade e a comodidade”. O 79% dos enquisados considera que comprar roupa online lles dá acceso a mellores ofertas que en tendas físicas e o 65% considera que lles permite comprar opcións máis económicas. Segundo os datos do estudo o 76% dos consumidores sinalan que “comprar roupa online lles dá acceso a tendencias que doutra maneira non compraría”.

“Os enquisados de baixos ingresos perciben maiores repercusións positivas das compras en liña nos seus outros gastos”. Neste sentido, o estudo revela que este grupo de consumo o 27% dos consumidores ven as compras online como unha axuda para aforrar diñeiro e un 33% utilízaas para adquirir máis artigos de primeira necesidade.

“O comercio electrónico continúa transformando os hábitos de compra, xa que o 77 % dos usuarios de Internet da UE comprou online en 2024, fronte ao 53 % en 2010”.

Aforro mensual

“Os consumidores aforran un promedio de 8,60 euros ao mes comprando roupa por internet”. Este aforro mensual calculouse utilizando a taxa de aforro percibida, as compras mensuais de roupa e a proporción de compras online declarada polos enquisados.

A análise realizada pola multinacional e Copenhagen Economics destaca que un 29% dos usuarios consideran que as compras por internet lles permite aforrar en comparación coas realizadas en tendas físicas. En concreto, elevan a 1.500 millóns de euros a cifra que “poderían aforrar os consumidores españois coas compras por internet”.

Vendas en zonas rurais

“Os enquisados que viven en zonas máis remotas son os que máis se benefician do aumento da accesibilidade grazas ás compras online”. Tal e como explica o estudo, o 62% dos consumidores rurais consideran unha alternativa adecuada as compras por internet ante a dificultade para atopar roupa nas tendas físicas próximas.

Outro dos factores que inciden na decisión de compra destes usuarios é o tempo que teñen que investir en ir aos establecementos. “O 83% dos enquisados que viven en zonas rurais informan que adoitan tardar máis de 20 minutos en chegar á tenda de roupa máis próxima en comparación co 58% dos enquisados que viven en zonas urbanas”.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta