A patronal galega ve un golpe «terrible» o tixolazo de Ryanair e pide solucións a Aena

Juan Manuel Vieites advirte que o recorte afecta "á internacionalización das nosas empresas, ao atractivo para novas inversións e á dinamización do turismo"

El presidente de la Confederación de Empresarios de Galicia (CEG), Juan Vieites, en rueda de prensa – EUROPA PRESS – Archivo

A institución apela á “función esencial de Aena” na conectividade aérea, impulsora do desenvolvemento socioeconómico das rexións e como actor clave do turismo e o transporte. Entenden que hai marxe de manobra suficiente para ofrecer condicións máis atractivas aos operadores, que contribúan a dar servizo a Galicia, á que atribúen unha situación xeográfica “periférica” que fai que precise garantir a súa conectividade.

Preocupación na patronal galega polo recorte de Ryanair, que anunciou o peche da súa base en Santiago e o fin da súa actividade en Vigo. A Confederación de Empresarios de Galicia (CEG) alerta de que a supresión da maioría de destinos e frecuencias nos aeroportos galegos supón “un grave prexuízo non só ao sector turístico, senón ao conxunto do tecido empresarial e social da nosa comunidade”.

O presidente da patronal, Juan Manuel Vieites, subliña que “a presenza dunha base operativa de Ryanair en Galicia supuxo durante anos un motor estratéxico para a conectividade aérea, facilitando a chegada de visitantes, impulsando a competitividade das nosas empresas e favorecendo a creación de emprego directo e indirecto. A súa desaparición implicará unha perda de frecuencias e destinos, co consecuente impacto na actividade económica e na mobilidade da cidadanía galega”.

O recorte de Ryanair

A aerolínea irlandesa anunciou un recorte de 2 millóns de prazas en España en resposta á subida de taxas de Aena, coa que leva tempo enredada nunha particular guerra. Galicia verase afectada por máis da metade do recorte, debido á supresión de máis de 1,25 millóns de prazas ao ano. A conexión aérea directa con Madrid e Barcelona, así como con Málaga, Alicante, Gran Canaria, Palma de Mallorca e Zaragoza, quedará limitada ou desaparecerá. “Non podemos aceptar sen máis a perda de arredor de 70 frecuencias semanais desde os nosos aeroportos. O prexuízo para Galicia será terrible”, di a CEG nun comunicado.

Vieites insiste en que “desde a CEG apelamos á responsabilidade de todas as partes implicadas, especialmente a Aena, xa que Galicia non pode permitirse retroceder en conectividade nin en competitividade, pois isto afectaría de maneira directa á internacionalización das nosas empresas, ao atractivo para novas investimentos e á dinamización do turismo, un dos sectores clave da nosa economía”.

A patronal interpela a Aena

A Confederación de Empresarios de Galicia insta a que “se actúe con celeridade para atopar unha solución viable que evite o deterioro da oferta aérea na nosa comunidade. O futuro económico de Galicia, a súa capacidade de atraer proxectos estratéxicos e o benestar da súa cidadanía requiren dun esforzo conxunto que prime o interese xeral”.

A institución apela á “función esencial de Aena” na conectividade aérea, impulsora do desenvolvemento socioeconómico das rexións e como actor clave do turismo e o transporte. Entenden que hai marxe de manobra suficiente para ofrecer condicións máis atractivas aos operadores, que contribúan a dar servizo a Galicia, á que atribúen unha situación xeográfica “periférica” que fai que precise garantir a súa conectividade.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta