Adolfo Domínguez mantén ingresos nos 24 millóns e recorta perdas case un 7%

A téxtil ourensá, que pechou o primeiro trimestre do seu exercicio fiscal cunhas perdas de 1,75 millóns, por baixo dos 1,87 do mesmo período do ano anterior.

Junta general de accionistas de Adolfo Domínguez

Junta general de accionistas de Adolfo Domínguez – ADOLFO DOMÍNGUEZ

Adolfo Domínguez pechou o primeiro trimestre do seu exercicio fiscal, que abrangue desde marzo ata maio deste ano, con unhas perdas de 1,75 millóns, o que supón unha mellora do 6,6% fronte aos ‘números vermello’ rexistrados o ano pasado cando se alcanzaron os 1,87 millóns.

A téxtil ourensá mantivo estables as vendas nos tres primeiros meses do exercicio fiscal ata alcanzar os 24,07 millóns, en liña co mesmo período do ano anterior, grazas ao proceso de optimización de rede e mellora de eficiencia comercial.

Pola súa parte, o resultado bruto de explotación (Ebitda) sitúase en dous millóns de euros, o que supón unha caída do 4,4%, fronte aos 2,1 millóns de euros alcanzados no mesmo período do exercicio precedente.

Vendas por mercados 

As vendas comparables globais de Adolfo Domínguez aumentaron un 3,3%, ata alcanzar os 22,3 millóns de euros. Esta evolución positiva reflexa a contribución das distintas xeografías, con especial dinamismo no resto do mundo, que experimentou un incremento do 49,4%, e en Xapón, con un crecemento do 11,3%.

Europa, que representa o principal mercado do grupo, mantivo unha evolución estable cun aumento do 2,9%, o que confirma a solidez do negocio na rexión.

Así, o crecemento das vendas totais fóra de España é especialmente significativo en mercados como Oriente Próximo (+41%), Colombia (+25%) ou Francia (+18%).

En contraste, México rexistrou unha caída do 7,2%, como consecuencia do efecto negativo do tipo de cambio, aínda que en termos reais o mercado mostrou unha evolución positiva.

A compañía destacou que neste primeiro trimestre xerou o 42,6% das súas vendas fóra de España, a cifra máis elevada da serie dos últimos 10 anos.

Neste contexto, Adolfo Domínguez rematou o mes de maio cunha rede de 366 puntos de venda en 49 países, mentres que en xuño, pouco despois de concluír o trimestre, abriu unha nova tenda en Estambul.

Por outro lado, as vendas do canal ‘online’ da enseña de moda de autor continúan crecendo a bo ritmo, anotándose un 19,4% de incremento interanual.

Reelección de Adriana Domínguez

A xunta xeral ordinaria de Adolfo Domínguez reelixiu a Adriana Domínguez como presidenta do consello de administración e conselleira delegada da compañía.

En concreto, os accionistas tamén aprobaron a incorporación de Álvaro Alonso como novo conselleiro independente da sociedade, quedando así conformado o consello nun 57% por conselleiros independentes.

Alonso, licenciado en Dereito e Economía por Icade, é director xeral para o Este de Europa de Beiersdorf, firma que xestiona marcas como Nivea, LaPrairie ou Eucerin e conta con 20 anos de experiencia no sector e en firmas como o grupo Farlabo, que xestiona marcas como DKNY, Lanvin e Dolce & Gabbana, entre outras.

Ademais, aprobouse tamén a reelección de José Luis Sainz como vicepresidente do consello, mentres que Rafael Prieto foi nomeado conselleiro coordinador, ademais de ser reelixido xunto a Diana Morato como conselleiros independientes polo prazo estatutario de catro anos.

Os accionistas tamén aprobaron na xunta a reelección de ForvisMazars como auditor das contas de Adolfo Domínguez e do seu grupo consolidado para o exercicio iniciado o pasado 1 de marzo e que finaliza o 28 de febreiro de 2026.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta