Amancio López, sen medo a Trump: Hotusa culmina a súa terceira apertura nos EUA nun ano

Eurostars aterriza en Washington coa adquisición dun hotel de catro estrelas e suma seis establecementos en territorio estadounidense.

Hotusa cuenta ya con seis establecimientos en Estados Unidos

Imagen del hotel St. Gregory, en Washington, que acaba de abrir bajo la marca Eurostars. Foto: Hotusa

Hotusa, o grupo hoteleiro do chantadino Amancio López reforza a súa presenza nos Estados Unidos a pesar das inquedanzas que desatou no mercado as políticas arancelarias do presidente Trump, así como o impacto dos tipos de cambio. A compañía anunciou que a súa cadea Eurostars acaba de chegar a Washington, na que se converte na súa terceira apertura no país en menos dun ano.

Segundo indica a compañía, Eurostars fixo co hotel St Gregory, un catro estrelas, situado entre Georgetown e Dupont Circle, dous dos barrios máis emblemáticos da capital federal do país.

O hotel conta con 156 habitacións e diferentes salas de eventos, como reunións corporativas ou celebracións familiares, con capacidade para acoller até 200 persoas. Así mesmo, dispón dun restaurante.

O interiorismo do hotel, de estilo ‘mid-century’, achega un “espírito sofisticado e unha atmosfera elegante”, mentres que as habitacións, con grandes ventaís, dan un “ambiente acolledor e sereno”.

“Mercado estratéxico”

Lonxe de afastarse do mercado norteamericano, o presidente do grupo Hotusa, Amancio López, sinalou nunha nota de prensa que Estados Unidos constitúe “un dos mercados máis estratéxicos” para expandir a actividade e que a adquisición deste hotel en Washington “representa un fito clave” no seu plan de crecemento internacional.

“A adquisición deste hotel en Washington supón a terceira operación no país en menos dun ano, tras as realizadas en Boston e Miami. Este desembarco na capital norteamericana representa un fito clave no noso plan de crecemento internacional, non só polo seu peso institucional, senón tamén pola súa intensa actividade empresarial e o seu extraordinario atractivo turístico”, expón.

Con esta operación, a cadea suma 6 establecementos en territorio estadounidense, estando presente en Nova York, Chicago, Boston e Miami, esta última con dous hoteis.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta