García Maceiras (Inditex): «É obvio que hai unha evolución positiva ao longo do ano»
O conselleiro delegado de Inditex pon en valor o forte crecemento no arranque do segundo semestre, que está impulsando á multinacional na bolsa, e apunta a Estados Unidos e Reino Unido como mercados relevantes na expansión do grupo.

Óscar García Maceiras, CEO de Inditex, en la presentación de resultados del grupo en Arteixo / M. Dylan – Europa Press
Óscar García Maceiras ve luz ao final do frenazo. O conselleiro delegado de Inditex asegurou que a “aceleración” das vendas en tenda e online no inicio do terceiro trimestre, sumado ás oportunidades de crecemento que detecta o grupo, confirman unha tendencia á alza durante o exercicio. “É obvio que estamos vendo unha evolución positiva ao longo do ano. Seguimos confiando no ano que temos por diante e, como sempre, estamos centrados en aumentar a diferenciación do modelo de negocio”, afirmou o directivo na conferencia con analistas tras a presentación dos resultados do primeiro semestre.
García Maceiras destacou o “forte” comezo do segundo semestre deste ano e que as coleccións da campaña de outono/inverno foron “moi ben recibidas” polos seus clientes. Así, as vendas en tenda e online a tipo de cambio constante entre o 1 de agosto e o 7 de setembro de 2025 creceron un 9% respecto ao mesmo período de 2024, o que reflicte, segundo indicou, unha “aceleración” das vendas. Este dato é clave para entender o ascenso en bolsa que está experimentando Inditex durante a xornada, de máis do 6%, así como tamén o período de ralentización do crecemento que lle precede.
Non obstante, o conselleiro delegado do grupo ve “un sólido rendemento neste primeiro semestre do exercicio 2025”, xa que considera que Inditex logrou unhas vendas “satisfactorias” nun “entorno de mercado complexo e mantendo sólidos niveis de rentabilidade”. En definitiva, García Maceiras cre que os resultados avalan o modelo de negocio da compañía. “Este modelo de negocio segue impulsado pola nosa proposta de moda única e unha experiencia do cliente cada vez máis optimizada, a nosa aposta pola sostibilidade e a calidade e o compromiso dos nosos equipos. Estes factores seguen mellorando a nosa diferenciación competitiva”, engadiu.
As investimentos de Inditex
Como é habitual, García Maceiras reivindicou o camiño que lle queda por percorrer a Inditex, é dicir, o potencial de crecemento do grupo: “A nosa presenza diversificada en 214 mercados, xunto cunha penetración relativamente baixa na maioría deles, reforza a nosa convicción de que temos ante nós importantes oportunidades de crecemento a nivel mundial”, destacou.
Ademais das investimentos previstas, uns 1.800 millóns neste exercicio, a compañía afirmou que a optimización das tendas segue o seu curso e prevé que isto impulse novas melloras na produtividade, ao tempo que espera que o crecemento do espazo bruto anual no período 2025-2026 se sitúe en torno ao 5%, con un espazo neto positivo acompañado cunha “forte” venda online.
Cabe lembrar que Inditex ten en marcha o seu plan de expansión loxística para 2024 e 2025. Este programa de investimento extraordinario de dous anos centrado na expansión do negocio destina 900 millóns de euros para incrementar a capacidade loxística en cada un dos exercicios 2024 e 2025.
Potencial de crecemento
“Seguimos vendo boas oportunidades adicionais para ampliar a súa presenza en novos mercados”, asegurou o conselleiro delegado, quen destacou, entre outros, que Estados Unidos e Reino Unido son mercados “moi relevantes” para o grupo. Sobre o país norteamericano, a compañía segue vendo oportunidades para seguir executando esa estratexia de “crecemento selectivo”, con iniciativas “moi relevantes” para o próximo ano, entre elas remodelacións en tendas emblemáticas como a da Quinta Avenida de Nova York, ou novas aperturas.
“Seguimos explorando novas oportunidades no mercado para os nosos diferentes formatos”, sinalou García Maceiras, quen asegurou ademais que o grupo seguirá “moi activo” no Reino Unido, onde observa “moi boas oportunidades” para seguir crecendo tanto con Zara como cos demais conceptos en diferentes ubicacións.