García Maceiras (Inditex): «É obvio que hai unha evolución positiva ao longo do ano»

O conselleiro delegado de Inditex pon en valor o forte crecemento no arranque do segundo semestre, que está impulsando á multinacional na bolsa, e apunta a Estados Unidos e Reino Unido como mercados relevantes na expansión do grupo.

Óscar García Maceiras, CEO de Inditex, en la presentación de resultados del grupo en Arteixo / M. Dylan - Europa Press

Óscar García Maceiras, CEO de Inditex, en la presentación de resultados del grupo en Arteixo / M. Dylan – Europa Press

Óscar García Maceiras ve luz ao final do frenazo. O conselleiro delegado de Inditex asegurou que a “aceleración” das vendas en tenda e online no inicio do terceiro trimestre, sumado ás oportunidades de crecemento que detecta o grupo, confirman unha tendencia á alza durante o exercicio. “É obvio que estamos vendo unha evolución positiva ao longo do ano. Seguimos confiando no ano que temos por diante e, como sempre, estamos centrados en aumentar a diferenciación do modelo de negocio”, afirmou o directivo na conferencia con analistas tras a presentación dos resultados do primeiro semestre.

García Maceiras destacou o “forte” comezo do segundo semestre deste ano e que as coleccións da campaña de outono/inverno foron “moi ben recibidas” polos seus clientes. Así, as vendas en tenda e online a tipo de cambio constante entre o 1 de agosto e o 7 de setembro de 2025 creceron un 9% respecto ao mesmo período de 2024, o que reflicte, segundo indicou, unha “aceleración” das vendas. Este dato é clave para entender o ascenso en bolsa que está experimentando Inditex durante a xornada, de máis do 6%, así como tamén o período de ralentización do crecemento que lle precede.

Non obstante, o conselleiro delegado do grupo ve “un sólido rendemento neste primeiro semestre do exercicio 2025”, xa que considera que Inditex logrou unhas vendas “satisfactorias” nun “entorno de mercado complexo e mantendo sólidos niveis de rentabilidade”. En definitiva, García Maceiras cre que os resultados avalan o modelo de negocio da compañía. “Este modelo de negocio segue impulsado pola nosa proposta de moda única e unha experiencia do cliente cada vez máis optimizada, a nosa aposta pola sostibilidade e a calidade e o compromiso dos nosos equipos. Estes factores seguen mellorando a nosa diferenciación competitiva”, engadiu.

As investimentos de Inditex

Como é habitual, García Maceiras reivindicou o camiño que lle queda por percorrer a Inditex, é dicir, o potencial de crecemento do grupo: “A nosa presenza diversificada en 214 mercados, xunto cunha penetración relativamente baixa na maioría deles, reforza a nosa convicción de que temos ante nós importantes oportunidades de crecemento a nivel mundial”, destacou.

Ademais das investimentos previstas, uns 1.800 millóns neste exercicio, a compañía afirmou que a optimización das tendas segue o seu curso e prevé que isto impulse novas melloras na produtividade, ao tempo que espera que o crecemento do espazo bruto anual no período 2025-2026 se sitúe en torno ao 5%, con un espazo neto positivo acompañado cunha “forte” venda online.

Cabe lembrar que Inditex ten en marcha o seu plan de expansión loxística para 2024 e 2025. Este programa de investimento extraordinario de dous anos centrado na expansión do negocio destina 900 millóns de euros para incrementar a capacidade loxística en cada un dos exercicios 2024 e 2025.

Potencial de crecemento

“Seguimos vendo boas oportunidades adicionais para ampliar a súa presenza en novos mercados”, asegurou o conselleiro delegado, quen destacou, entre outros, que Estados Unidos e Reino Unido son mercados “moi relevantes” para o grupo. Sobre o país norteamericano, a compañía segue vendo oportunidades para seguir executando esa estratexia de “crecemento selectivo”, con iniciativas “moi relevantes” para o próximo ano, entre elas remodelacións en tendas emblemáticas como a da Quinta Avenida de Nova York, ou novas aperturas.

“Seguimos explorando novas oportunidades no mercado para os nosos diferentes formatos”, sinalou García Maceiras, quen asegurou ademais que o grupo seguirá “moi activo” no Reino Unido, onde observa “moi boas oportunidades” para seguir crecendo tanto con Zara como cos demais conceptos en diferentes ubicacións.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta