Mercadona triplica a rede de Froiz en Portugal e anuncia a apertura de dúas tendas no Algarve en 2026

A cadea de supermercados de Juan Roig abrirá o próximo 9 de outubro en Matosinhos o seu establecemento número 65 en solo luso e unha semana máis tarde outro en Loures.

Nuevo supermercado de Mercadona en Espinho / Mercadona

Nuevo supermercado de Mercadona en Espinho / Mercadona

Mercadona segue a súa expansión en Portugal e xa triplica a presenza de Froiz. A cadea de supermercados de Juan Roig anunciou que chegará ao Algarve no último trimestre do próximo 2026 coa apertura de dous novos supermercados en Portimão (Parque Comercial Nova Vila) e Faro (Vale da Amoreira).

Actualmente a compañía está presente en 12 dos 18 distritos do país. En pouco máis de dúas semanas, o próximo 9 de outubro, abrirá o seu establecemento número 65 en solo portugués, en Matosinhos, e sete días máis tarde en Loures. No que resta de ano están previstas tamén as aperturas en Oporto e as dúas primeiras na capital do país, en Alta Lisboa e Quinta do Lambert.

Seis anos despois de aterrar en solo portugués coa apertura da súa primeira tenda en Canidelo (Vila Nova de Gaia) a compañía valenciana superou con creces o número de establecementos da cadea galega de supermercados, que na actualidade conta con 18 supermercados e un cash and carry.

Compromiso con Portugal 

Os de Juan Roig sinalan que a chegada ao sur de Portugal “consolida o compromiso a longo prazo” co país cun plan de expansión que xa supuxo un investimento de máis de 1.100 millóns de euros e a creación dun equipo de traballadores con máis de 7.000 empregos fixos. 

Segundo explican desde a compañía, a posta en marcha do novo bloque lóxico de Almeirim recentemente inaugurado, que supuxo un investimento de 290 millóns, foi crucial no seu plan de expansión en solo portugués posto que permitirá que as súas operacións sexan máis eficientes.

A compañía tamén destacou o seu compromiso de “fortalecer as relacións e contribuír directamente ao crecemento dos provedores nacionais que conforman a súa rede, aos que adquiriu 4.500 millóns de euros entre 2019 e 2024″. Este valor “refléxese na creación de riqueza no país e a xeración de valor para toda a cadea agroalimentaria”.

Ubicación moi solicitada

A directora de Relacións Institucionais de Mercadona en Portugal, Inês Santos, indicou que a chegada ao Algarve foi “moi solicitada durante varios anos e representa un fito importante na nosa traxectoria de internacionalización”.

“Traerá consigo os desafíos naturais dunha zona que combina a estacionalidade cun estilo de vida continuo, algo que os nosos equipos estaban desexando afrontar. Ademais, moitos dos nosos clientes actuais en Portugal ven o Algarve como un nexo de unión con Mercadona, tras coñecernos nos seus viaxes a Ayamonte hai moitos anos. Máis que a simple apertura de dous novos supermercados, será a evolución dunha relación de confianza de décadas, que agora tamén se reflectirá na creación de riqueza local e nacional, comezando coa contratación de 200 persoas nas próximas semanas”, destacou.

Os números de Mercadona en Portugal

Segundo explican desde a compañía, entre 2019 e 2024 colleitaron unhas vendas de 4.550 millóns. O pasado exercicio aumentou os seus ingresos un 27% respecto ao ano anterior contribuíndo con 237 millóns en impostos a través da empresa portuguesa Irmãdona Supermercados, con sede en Vila Nova de Gaia (Oporto).

O 2024 tamén foi o ano no que esta empresa rexistrou un beneficio neto positivo de 7 millóns de reais. Para este exercicio, a cadea prevé investir 157 millóns de euros adicionais en Portugal.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta