Navantia acelera investimentos para o megacontrato do Reino Unido e ficha a un ex-directivo de Babcock
Os estaleiros públicos investirán case 10 millóns nunha barcasa para transportar bloques de barcos entre as instalacións de Appledore e Belfast que adquiriu coa integración de Harland & Wolff, a empresa quebrada que ensamblou o Titanic.

El Secretario de Defensa Escocés, Ian Murray, asistió al inicio de los trabajos para la construcción de la barcaza en el astillero de Navantia en Methil
Navantia avanza na súa aposta polo Reino Unido, onde ten no horizonte o desenvolvemento do contrato de 1.900 millóns de euros do programa FSS da Royal Navy e a integración do que era o seu socio na adxudicación, o estaleiro Harland & Wolff, que adquiriu este mesmo ano para salvalo da liquidación. Coa operación asumiu tamén os seus catro centros de traballo en Irlanda do Norte (Belfast), Inglaterra (Appledore) e Escocia (Methil e Arnish).
Tras a compra, o grupo que preside Ricardo Domínguez está combinando as investimentos para poñer a punto os estaleiros e os necesarios para executar o contrato coa armada británica. Esta semana iniciou a fabricación dunha barcasa de transporte nas súas instalacións de Methil na que investirá 8 millóns de libras (máis de 9 millóns de euros) e que será unha peza clave na construción dos buques de apoio para o Reino Unido.
A barcasa británica
A nova embarcación transportará os bloques dos buques entre os antigos centros de Harland & Wolff en Appledore e Belfast, de maneira que o programa FSS poida desenvolverse en múltiples emprazamentos.
A barcasa terá 85 metros de eslora e 25 metros de manga –unha superficie equivalente a dez pistas de tenis– e pesará 1400 toneladas. As seccións de proa dos buques FSS construiranse a bordo desta embarcación, no estaleiro Appledore de Devon, antes de seren transportadas a Belfast. A mirada de Navantia, non obstante, é a longo prazo, xa que pretende que estea operativa despois do programa FSS para os futuros contratos que consiga. O secretario de Defensa escocés, Ian Murray, asistiu ao inicio dos traballos, que xerarán 35 empregos.
Fichaxe en Babcock
O rearmed de Navantia no Reino Unido tamén se produce na cúpula. A compañía española incorporou o pasado xullo á súa filial británica a Steve Murdoch, quen foi nomeado director de Desenvolvemento de Negocio. Murdoch é un ex capitán da Royal Navy que ocupou durante máis dunha década altos cargos no grupo británico de defensa Babcock, ata fai pouco tamén concesionario de servizos de emerxencia en Galicia, como os helicópteros do 061.
Navantia quere que contribúa á obtención de contratos tanto no Reino Unido como noutros territorios, tarefa na que xa mostrou pericia en Babcock. “Aporta un profundo coñecemento da participación gobernamental e militar, ademais dunha traxectoria demostrada en desenvolvemento empresarial, exportacións de defensa e innovación mariña”, dixeron os estaleiros españois nun comunicado.