Pablo Isla asume o reto en Nestlé que nunca tivo en Inditex: os analistas prevén que reduza beneficios e vendas

Coa excepción do exercicio da pandemia, a multinacional téxtil sempre encadeou récord de resultados fronte ás perspectivas do mercado de que o xigante suízo peche o exercicio cun retroceso do 6% nas súas ganancias.

Pablo Isla, expresidente de Inditex y fundador de Fonte Films / Europa Press

Pablo Isla, expresidente de Inditex y fundador de Fonte Films / Europa Press

Esta semana, case catro anos despois de que Inditex anunciasse a ruptura con Pablo Isla (que, con todo, fixouse efectiva en abril de 2022), o executivo madrileño ascenderá a presidente de Nestlé. Trátase dun cargo non executivo, en esencia semellante ao que agora mesmo posúe Marta Ortega na multinacional téxtil, xa que os suízos teñen un consello de administración no que a maioría dos seus membros son independentes e unha cúpula directiva, que é a que posúe funcións executivas. A pesar diso, a fulgurante traxectoria do tamén ex de Altadis fai que o mercado mire cara a el e o tándem que terá que conformar xunto co novo CEO, Philipp Navratil, tras o despido do anterior, Laurent Freixe, por incumprir o código ético, ao establecer unha relación sentimental cunha subordinada. O executivo español ten ante sí retos que non tivo que afrontar en Arteixo no seu período de 17 anos en Arteixo. De primeiras, os analistas cren que o grupo de alimentación pechará o ano, de novo, cunha caída de vendas e beneficios.

Isla estivo 17 anos en Inditex, seis como CEO e 11 co cargo de presidente executivo. Nese período, a capitalización bursátil do xigante aumentou en máis de 52.000 millóns. A chave estivo nun retorno ao accionista crecente e nuns resultados que, con maior ou menor aumento, sempre encadearon récord de vendas e beneficios. Todos os anos agás, iso si, o da pandemia. A matriz de Zara pechou o exercicio 2020 cun beneficio neto de 1.106 millóns de euros, o que supuxo unha caída dun 70% debido ao impacto da crise do Covid e ao peche de tendas. As vendas descenderon un 28%, aínda que ese ano a venda en liña disparouse de forma notable.

Nestes momentos, en liña co resto do sector, Inditex ralentizou o seu crecemento, lonxe dos notables avances de dobre díxito que se anotou tras a saída da pandemia. Con todo, segue encadeando récord. O exercicio 2024-2025, pechado en febreiro deste ano, asinou un incremento no beneficio neto dun 9% e dun 7,5% nas vendas.

Previsións en Nestlé

Nestlé pechou o 2024 con un retroceso en vendas e beneficios, unha tendencia que os analistas cren que se manterá este 2025. O xigante helvético da alimentación obteu un beneficio neto atribuído de 11.534 euros ao cambio, o que supón unha caída dun 2,9% respecto aos resultados de 2023. As vendas, ao cambio, foron de 96.812 millóns de euros, un 1,8% por debaixo, aínda que en termos orgánicos, o crecemento foi do 0,8%, incluíndo unha alza dos prezos dun 1,5%.

O consenso de mercado, segundo marketscreener, cre que a compañía pechará o 2025 de novo con retroceso nas súas métricas. A maioría dos analistas prevén un retroceso de preto dun 2% nas vendas, dos 91.354 millóns de francos suízos a 89.541 millóns mentres que o beneficio neto retrairase preto dun 7%, dos 10.884 millóns de francos a 10.141 millóns. O margen neto da compañía tamén caerá dun 11,9 a un 11,33% se se cumpren os postulados do mercado.

Os marxes estreitanse

Ao peche do primeiro semestre do ano, aínda con Freixe como conselleiro delegado, Nestlé logrou 5.065 millóns de francos suízos de beneficios, uns 5.400 millóns de eurosxbc

Esta semana, case catro anos despois de que Inditex anunciasse a ruptura con Pablo Isla (que, con todo, fixouse efectiva en abril de 2022), o executivo madrileño ascenderá a presidente de Nestlé. Trátase dun cargo non executivo, en esencia semellante ao que agora mesmo posúe Marta Ortega na multinacional téxtil, xa que os suízos teñen un consello de administración no que a maioría dos seus membros son independentes e unha cúpula directiva, que é a que posúe funcións executivas. A pesar diso, a fulgurante traxectoria do tamén ex de Altadis fai que o mercado mire cara a el e o tándem que terá que conformar xunto co novo CEO, Philipp Navratil, tras o despido do anterior, Laurent Freixe, por incumprir o código ético, ao establecer unha relación sentimental cunha subordinada. O executivo español ten ante sí retos que non tivo que afrontar en Arteixo no seu período de 17 anos en Arteixo. De primeiras, os analistas cren que o grupo de alimentación pechará o ano, de novo, cunha caída de vendas e beneficios.

Isla estivo 17 anos en Inditex, seis como CEO e 11 co cargo de presidente executivo. Nese período, a capitalización bursátil do xigante aumentou en máis de 52.000 millóns. A chave estivo nun retorno ao accionista crecente e nuns resultados que, con maior ou menor aumento, sempre encadearon récord de vendas e beneficios. Todos os anos agás, iso si, o da pandemia. A matriz de Zara pechou o exercicio 2020 cun beneficio neto de 1.106 millóns de euros, o que supuxo unha caída dun 70% debido ao impacto da crise do Covid e ao peche de tendas. As vendas descenderon un 28%, aínda que ese ano a venda en liña disparouse de forma notable.

Nestes momentos, en liña co resto do sector, Inditex ralentizou o seu crecemento, lonxe dos notables avances de dobre díxito que se anotou tras a saída da pandemia. Con todo, segue encadeando récord. O exercicio 2024-2025, pechado en febreiro deste ano, asinou un incremento no beneficio neto dun 9% e dun 7,5% nas vendas.

Previsións en Nestlé

Nestlé pechou o 2024 con un retroceso en vendas e beneficios, unha tendencia que os analistas cren que se manterá este 2025. O xigante helvético da alimentación obteu un beneficio neto atribuído de 11.534 euros ao cambio, o que supón unha caída dun 2,9% respecto aos resultados de 2023. As vendas, ao cambio, foron de 96.812 millóns de euros, un 1,8% por debaixo, aínda que en termos orgánicos, o crecemento foi do 0,8%, incluíndo unha alza dos prezos dun 1,5%.

O consenso de mercado, segundo marketscreener, cre que a compañía pechará o 2025 de novo con retroceso nas súas métricas. A maioría dos analistas prevén un retroceso de preto dun 2% nas vendas, dos 91.354 millóns de francos suízos a 89.541 millóns mentres que o beneficio neto retrairase preto dun 7%, dos 10.884 millóns de francos a 10.141 millóns. O margen neto da compañía tamén caerá dun 11,9 a un 11,33% se se cumpren os postulados do mercado.

Os marxes estreitanse

Ao peche do primeiro semestre do ano, aínda con Freixe como conselleiro delegado, Nestlé logrou 5.065 millóns de francos suízos de beneficios, uns 5.400 millóns de eurosxbc

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta