Scalpers reforza a súa dirección xeral cun ex de Inditex

Francisco Gutiérrez asume o cargo de director xeral adxunto e será responsable da xestión operativa e estratéxica da firma, co obxectivo de impulsar o seu crecemento internacional e consolidala como unha das marcas de referencia do segmento 'premium-accessible'

Francisco Gutiérrez, nuevo director general adjunto de Scalpers

Francisco Gutiérrez, nuevo director general adjunto de Scalpers

A firma de moda Scalpers nomeou director xeral adxunto a Francisco Gutiérrez, que entre 2013 e 2019 ocupou distintos cargos dentro da área dixital de Pull&Bear. Neste novo cargo, Gutiérrez dependerá directamente do presidente da marca, Borja Vázquez, e do conselleiro delegado, Alfonso Vivancos, e asumirá a responsabilidade sobre a xestión operativa e estratéxica da firma.

Co novo posto asume a responsabilidade global sobre a xestión operativa e estratéxica de Scalpers, co obxectivo de impulsar o seu crecemento internacional e consolidala como unha das marcas de referencia do segmento ‘premium-accessible’.

Este cargo, de nova creación, responde á evolución natural da organización e ao seu proceso de profesionalización, permitindo á presidencia e dirección executiva centrarse nas liñas estratéxicas globais de expansión e desenvolvemento corporativo.

Gutiérrez iniciou a súa carreira no sector da moda en 2012, cando se trasladou a Londres para traballar en Pull&Bear (Inditex). Un ano despois incorporouse ás oficinas centrais da marca en Ferrol, onde ocupou distintos cargos dentro da área dixital, como xestor de produto de ecommerce ou director comercial de ecommerce, posto no que estivo ata 2019.

Salto a Scalpers

Ese ano recalou en Scalpers para liderar as áreas de ‘ecommerce’ e marketing, asumindo o dobre rol de ‘chief digital officer’ (CDO) e ‘chief marketing officer’ (CMO). Desde a súa chegada, converteuse nun dos principais impulsores da transformación dixital e a consolidación da marca.

Así, baixo a súa lideranza, o canal ‘online’ multiplicou por dez a súa facturación, pasando de 4,5 millóns a 45 millóns de euros entre 2019 e 2024, e consolidouse como un dos piares estratéxicos de crecemento da compañía.

O presidente da marca, Borja Vázquez, subliñou que con este nomeamento Scalpers reforza o seu “compromiso coa innovación, a profesionalización e o crecemento sostible”. “A súa lideranza e visión serán fundamentais para consolidar o proxecto nos próximos anos”, indicou.

Destarte, este nomeamento enmárcase na posta en marcha do Plan Estratéxico 2025-2030, deseñado polo propio Gutiérrez e aprobado recentemente polo consello de administración. Este plan define a folla de ruta da compañía para os próximos cinco anos e articúlase en torno a tres grandes piares: a elevación e reposicionamento da marca no segmento ‘premium bridge’, o crecemento da liña feminina como motor de expansión, e a internacionalización de Scalpers, con foco no Sur de Europa e a entrada no mercado americano antes de 2030.

“É unha honra asumir esta nova responsabilidade e poder liderar o futuro de Scalpers nunha etapa tan ilusionante. Afronto este reto coa convicción de que temos unha marca con un enorme potencial internacional, un equipo excepcional e unha visión clara para seguir crecendo de maneira sostible e diferencial”, indicou Gutiérrez.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta