Unha antiga empregada de Adolfo Domínguez ficha por Blue Banana, a firma de moda de dous vinteñeiros que factura 24 millóns.
Ana Oca, que dirixiu a área de marketing global durante os últimos tres anos e medio en Adolfo Domínguez, asumirá "a responsabilidade de definir o plan de marketing" da compañía téxtil.

Ana Oca, directora de marketing de Blue Banana – BLUE BANANA
Blue Banana, a firma de moda coñecida pola icónica ‘X’ nas súas pezas, incorpora ao seu equipo a Ana Roca, a directora da área de marketing global durante os últimos tres anos e medio de Adolfo Domínguez. Roca incorpórase á marca fundada por Nacho Rivera e Juan Fernández-Estrada hai unha década, cando tiñan 19 anos, como directora de márketing.
En concreto, asumirá a responsabilidade de definir o plan de marketing da compañía téxtil a nivel nacional e internacional. Segundo explican desde a empresa, a experiencia e visión de Oca será clave para potenciar o crecemento omnicanal da marca, garantindo unha presenza en todos os mercados e preparando á firma para aproveitar as oportunidades e superar os retos que presenta a industria.
“Afronto esta nova etapa con moita ilusión e agradecida de unirme a unha marca tan potente como Blue Banana. O meu obxectivo é deseñar e implementar estratexias de marketing a nivel omnicanal que reforcen ese propósito e que permitan que a marca resoe e siga sendo relevante para o noso consumidor, crecendo sempre de maneira coherente aos nosos valores de marca, sostibilidade e impacto positivo”, resaltou a directora de marketing de Blue Banana,
Pola súa banda, Nacho Rivera, fundador e conselleiro delegado de Blue Banana, congratulouse do fichaxe de Oca. “A súa experiencia, unida á súa visión estratéxica e perfil internacional, convértene na persoa idónea para acompañar e impulsar a expansión de Blue Banana e reforzar o seu crecemento a escala global”, indicou.
Juan Fernández-Estrada, tamén fundador e conselleiro delegado de Blue Banana, destacou que a firma “reforzou no último ano” a súa estrutura e diversificado considerablemente produto, mercados e canles. “A incorporación de Ana chega nun momento clave e estamos convencidos de que achegará o valor que a compañía necesita nesta etapa de crecemento”, salientou.
A chegada da exdirectiva de Adolfo Domínguez prodúcese nun momento clave para a compañía, co foco na internacionalización e o crecemento global.
Dez anos
Blue Banana naceu hai dez anos a través de redes sociais, tempo no que consolidou o seu protagonismo na moda sostible. Na actualidade, ademais do canal online, conta con 26 tendas físicas propias, ademais dun outlet e de 27 córners de El Corte Inglés distribuídos por toda España.
A nivel internacional a compañía está presente en México, con dúas tendas propias físicas e en Portugal, con unha tenda propia e dous córners de El Corte Inglés. Ademais, está presente en decenas de tendas multimarca de México, Andorra, Portugal, Uruguai, Porto Rico e Grecia.
A compañía pechou o 2024 con unha facturación de 24 millóns, o que supón un aumento do 24% respecto ao ano anterior. O 31% dos ingresos procede das vendas online, un 44% das súas tendas e un 19% dos córners que ten en El Corte Inglés. O 6% restante provén do resto de canles.
O anterior exercicio foi o segundo consecutivo no que as vendas en tendas físicas superaron as do canle dixital. En 2025 a compañía prevé facturar 33 millóns, o que suporía un incremento do 37,5%.