Stellantis incrementa un 13% a súa facturación grazas ao tirón internacional
O fabricante de coches con planta en Balaídos rexistrou unhas vendas entre xullo e setembro de 1,3 millóns de vehículos, o que representa un aumento interanual do 13% con 152.000 unidades máis que hai un ano.
 
				Citroën C5 Aircross. – STELLANTIS – Archivo
Stellantis incrementou un 13% os seus ingresos netos no terceiro trimestre do ano en termos interanuais ata os 37.206 grazas ao impulso das vendas internacionais en todos os mercados agás Sudamérica. No que vai de ano, o fabricante de coches con planta en Balaídos acumulou unha cifra de negocio próxima aos 111.500 millóns, un 6% menos, a pesar do maior volume de vendas.
O grupo francés, que engloba a 14 marcas como Citroën, Fiat, Peugeot, DS Automobiles ou Jeep, comunicou este xoves que rexistrou unhas vendas entre xullo e setembro de 1,3 millóns de vehículos, o que representa un aumento interanual do 13% (152.000 unidades máis que hai un ano).
Con todo, as vendas no acumulado do ano redúcense un 1,5%, tras ter vendido 3,96 millóns de turismos e vehículos comerciais por todo o mundo.
“A medida que continuamos implementando cambios estratéxicos importantes para ofrecer aos nosos clientes unha maior liberdade de elección, vimos un progreso secuencial positivo e un sólido desempeño interanual no terceiro trimestre, marcado polo retorno do crecemento dos ingresos”, argumentou o conselleiro delegado de Stellantis, Antonio Filosa.
Crecemento do 35% en Norteamérica
Stellantis obtivo os seus mellores resultados no mercado norteamericano, anotándose un progreso das súas vendas do 35% no último trimestre, con 403.000 unidades vendidas.
Así, estes resultados afianzan a decisión do grupo, anunciada a principios deste mes, de realizar o maior investimento da súa historia nos Estados Unidos nos últimos 100 anos, cun plan de 13.000 millóns de dólares (case 12.000 millóns de euros) durante os próximos catro anos para expandirse no mercado estadounidense.
A multinacional ampliará ata 2029 a produción dos seus modelos nun 50% co lanzamento de cinco novos vehículos para este mercado, como o Jeep Cherokee e o Dodge Charger, que serán os primeiros vehículos en fabricarse a finais deste ano dentro deste plan de Stellantis. Do mesmo xeito, o grupo prevé con esta investimento a creación de máis de 5.000 novos empregos nas súas plantas de Illinois, Ohio, Michigan e Indiana.
En Europa, Stellantis creceu un 7,6% sobre o terceiro trimestre de 2024, con 534.000 vendas. Nos próximos meses, Stellantis completará os seus 10 lanzamentos deste ano coa chegada de novas motorizacións no Jeep Compass e no Fiat 500 a Europa.
Ata o momento, o grupo lanzou novas gamas de produto no Fiat Grande Panda, o Citroën C3 e C5 Aircross, o Opel Frontera, a Ram ProMaster e o DS 8.
O seu terceiro mellor mercado foi Sudamérica onde Stellantis leva décadas nesta rexión cun posicionamento consolidado. Con todo, foi o seu único mercado onde recortou as súas entregas, neste caso un 2,7%, con 252.000 operacións.
En Oriente Medio e África, o conglomerado galo vendeu 94.000 vehículos, cun crecemento do 24,3% neste último trimestre. China, India e a rexión do Pacífico representaron 15.000 comercializacións, un 7% máis que hai un ano.
Por outro lado, Stellantis sinala que reduciu o seu nivel de pedidos en 78.000 unidades, ata un total de 1,25 millóns, aínda que a entidade mellorou os seus números con respecto ao primeiro semestre en 45.000 unidades (un 4% máis).
Previsión de custos polos aranceis
Por último, a compañía “reitera as súas previsións financeiras para o segundo semestre de 2025” e anticipa unha mellora nos ingresos netos nos últimos meses do ano. A pesar diso, as políticas arancelarias vixentes nos Estados Unidos suporán en Stellantis un gasto neto estimado de 1.000 millóns de euros.
Así, a compañía afirmou que incurrirá en “perdas no segundo semestre de 2025” que afectarán no seu resultado económico de 2025. Ao termo do primeiro semestre, o grupo de orixe francés perdeu 2.300 millóns de euros en comparación cos 5.647 millóns de beneficio ao termo de xuño de 2024.
 
						 
						 
						