Stradivarius, a cadea que máis crece en vendas fronte ao resbalón de Massimo Dutti e o avance case plano de Zara.

España e Europa gañan aínda máis peso na operativa do grupo, que rexistra un retroceso en vendas en América e Asia.

Tienda de Stradivarius en un centro comercial. Archivo - Europa Press

Tienda de Stradivarius en un centro comercial. Archivo – Europa Press

Stradivarius foi a cadea de Inditex que máis creceu porcentualmente en vendas neste primeiro semestre do seu ano fiscal fronte ao período anterior. De todas as enseñas, Massimo Dutti foi a que rexistrou o maior descenso, con unha baixada dos ingresos de case un 1%, mentres que o grande motor do grupo, Zara que integra tamén os resultados de Zara Home e de Lefties, deixou o seu avance nun 0,8%.

Estas son as principais conclusións no que atinxe aos resultados por cadeas de Inditex no primeiro semestre do seu ano fiscal, entre o 1 de febreiro e o 31 de xullo. Nese período, a multinacional rexistrou un beneficio neto de 2.791 millóns de euros, o que supón un incremento do 0,8% respecto a un ano antes.

As vendas, pola súa parte, creceron un 1,6% respecto ao primeiro semestre de 2024 e alcanzaron 18.357 millóns de euros.

Vendas por cadeas

Atendendo ás vendas anotadas por cadeas, Zara, o gran motor do grupo, anotou un tímido avance dun 0,8% ata os 13.150 millóns de euros, mentres que Pull&Bear pasou de 1.124 a 1.150 millóns de euros, cun avance dun 3%.

Massimo Dutti foi a única cadea que experimentou un retroceso nas vendas cunha caída, en todo caso, que non chega ao 1% e deixa as súas vendas no período nos 895 millóns fronte aos 904 millóns do ano anterior.

Bershka, pola súa parte, a enseña de moda nova, anotou un avance dun 4%, ata os 1.438 millóns de euros, mentres que as que mellor desempeño porcentual presentaron foron Stradivarius e Oysho.

A enseña fundada pola familia Triquell presenta un incremento en vendas netas dun 5,73%, de 1.255 a 1.327 millóns, mentres que Oysho avanza outro 5,7%, con 389 millóns fronte aos 368 millóns do mesmo período do exercicio anterior.

Mercados xeográficos

Por áreas xeográficas, Europa (sen España) aportou o 50,7% dos ingresos do grupo, por riba do 49,9% do mesmo período do ano anterior, mentres que América situou o seu peso sobre o total de ingresos no 17,8%, fronte ao 18,8% de un ano antes, Asia e resto do mundo no 16% (16,6% un ano antes).

España, o seu principal mercado, gaña peso na operativa do grupo, ao concentrar o 15,5% das vendas, por riba do 14,7% do primeiro semestre de 2024.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta