Altia (Tino Fernández) crece a dous díxitos no primeiro semestre en vendas e beneficios, pero non cumpre o seu plan de negocio.
A tecnolóxica coruñesa incrementou a súa cifra de negocios nun 17,2% ata superar os 150 millóns de euros e estirou os seus beneficios netos un 14%, rozando os oito millóns.
 
				Tino Fernández, presidente de Altia
A consultora tecnolóxica Altia crece a dobre díxito tanto en vendas como en beneficios no seu primeiro semestre fiscal. A pesar do incremento, e aínda que por pouco, non alcanzou os obxectivos que se marcara en canto a resultado neto e ebitda. Os de Tino Fernández focaranse ata final de ano en cumprir a meta estipulada no seu ambicioso plan de negocio. De momento, pecha a primeira metade do seu ano fiscal con uns ingresos de 150,5 millóns, un 17,2% máis interanual, e con uns gaños de 7,9 millóns, un 14,1% máis.
Segundo a documentación consultada por Economía Digital Galicia, o ebitda incrementouse un 6% respecto ao mesmo período do ano anterior, quedando en 12,4 millóns.
No seu informe económico, os administradores da compañía indican que a evolución do primeiro semestre foi positiva en termos xerais, incrementando as vendas a dobre díxito grazas ao propio crecemento orgánico da compañía, pero tamén á incorporación de novos negocios, IN2 e Verne, así como a contención de gastos.
Previsións
A peche dos primeiros seis meses do seu ano fiscal, a cifra de negocio alcanzada cumpriu os obxectivos do plan de negocio, que marca que para final de ano Altia terá que alcanzar unhas vendas de 300 millóns de euros (de momento, pecha a metade do ano tendo superado o 50%).
Por contra, destaca que “tanto o ebitda como o beneficio neto atópanse por debaixo dos obxectivos do primeiro semestre, asumindo unha xeración lineal da marxe ao longo do exercicio”. Iso si, explica a compañía que “dado o comportamento tradicional dos segundos semestres, e coa prudencia debida, é altamente probable que as principais magnitudes de rendibilidade melloren a súa execución con respecto aos resultados obtidos no primeiro semestre”.
Contratos co sector público
En canto ao negocio de Altia, dos máis de 150 millóns facturados en, case a metade, o 49%, proceden de servizos prestados a administracións públicas, mentres que o 41% deriva de encargos do sector industrial e un 8,6% de servizos financeiros.
En canto aos ingresos por xeografía, o peso do mercado español reduciuse nesta primeira metade de ano fiscal, dun 56,5% a un 52,2%, mentres que creceu a cifra de negocios procedente do resto de mercados europeos, que se incrementou dun 20 a un 28,5% con respecto ao mesmo período de 2024.
 
						 
						 
						