Inditex únese á febre Disney e enfróntase a Primark cunha nova colección de Zara.

A nova liña chega da man do estilista británico Harry Lambert co que xa colaborou en outras dúas ocasións.

Imagen de la página web de Zara de la coleccion Aw Gee! Wow: Harry Lambert para Zara x Disney.

Imagen de la página web de Zara de la coleccion Aw Gee! Wow: Harry Lambert para Zara x Disney

A moda atopou nas colaboracións co universo Disney un filón comercial que atrae tanto aos nostálxicos como ás novas xeracións. A oferta é moi ampla, desde camisetas cos clásicos personaxes como Mickey, Minnie e os seus amigos, ata accesorios inspirados en princesas e outros protagonistas do mundo Pixar. Agora é Inditex, o xigante téxtil con sede en Arteixo, quen lanza unha nova colección, ‘Zara x Disney’ coa que planta cara a Primark, o xigante low cost que ata agora lideraba cun catálogo de produtos bastante amplo.

‘Harry Lambert by Zara x Disney’

A nova colección chega da man da estilista británica Harry Lambert, coa que xa colaborou en outras dúas ocasións: a primeira en 2023, coa liña Cutir Chaos –un completo éxito de vendas que esgotou existencias nas primeiras horas de vendas–, e a segunda en 2024.

A nova colección, cuxo nome completo é Aw Gee! Wow: Harry Lambert para Zara x Disney, está inspirada en Mickey e Minnie Mouse, Daisy, Donald e Goofy. Nela inclúense pezas tanto para home como para muller. A estilista incluíu por primeira vez unha liña infantil.

O lanzamento da nova colección tivo lugar este xoves 25 de setembro e foi todo un éxito en redes, especialmente en Tik Tok. Miles de usuarios colgaban os seus vídeos mostrando as pezas da nova colección de Zara.

Cabe recordar que o buque insignia conta na actualidade con case 14 millóns de usuarios nesta rede social, por riba dos case 11 que teñen Shein, a multinacional líder do fast fashion, ao que sorpassou en pouco máis de seis meses.

Un mercado millonario

O atractivo destas colaboracións non se limita unicamente ao nicho dos coleccionistas. Segundo datos do sector, a moda vinculada a licenzas de entretemento move cada ano miles de millóns de euros a nivel mundial. Disney, co seu catálogo interminable de personaxes e franquías, é sen dúbida un dos socios máis codiciados.

Primark leva anos explotando esta fórmula do entretemento con éxito: desde a súa popular sección de pixamas con estampados de Stitch ata coleccións completas dedicadas a sagas como Harry Potter ou Star Wars. As colas nas súas tendas para conseguir estes produtos, alimentadas en moitos casos pola previa viralización en redes, demostran a forza desta tendencia.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta