Navantia supera a proba do Goberno británico para o seu contrato estrela coa Royal Navy.

A filial británica dos estaleiros públicos finaliza con éxito a Revisión Crítica de Deseño, o paso previo para iniciar a fabricación dos buques.

Navantia supera la Revisión Crítica del Diseño (CDR) del contrato de los buques FSS con la Royal Navy

Navantia supera la Revisión Crítica del Diseño (CDR) del contrato de los buques FSS con la Royal Navy

Navantia cruza unha meta volante clave para o desenvolvemento do seu contrato estrela no Reino Unido, o mesmo que lle fixo expandirse por territorio británico coa adquisición de Harland&Wolff. Os estaleiros públicos superaron con éxito a Revisión Crítica de Deseño (CDR), o paso previo á fabricación dos buques de apoio de próxima xeración para a Royal Navy, un traballo valorado en preto de 2.000 millóns.

O exame do deseño é un proceso esencial na construción naval e dá luz verde á produción física dos tres barcos. Consiste nun exhaustivo exame por parte do Ministerio de Defensa para avaliar o deseño completo dos buques, desde a estrutura do casco ata a instalación do equipo. Segundo informa Navantia, a revisión abarcou a integridade estrutural xeral, as normas de seguridade, a sostibilidade ambiental, a minimización de riscos e a integración de sistemas militares.

Transferencia de coñecemento

Antes da CDR produciuse unha revisión preliminar en outubro de 2024 tanto en Belfast como en Cádiz, onde participaron equipos técnicos do Reino Unido. Deste xeito, o persoal británico puido traballar xunto aos seus homólogos españois, aprendendo técnicas e procesos avanzados de construción naval que se implementarán nos novos estaleiros de Navantia.

Os tres buques que se están construíndo para a Royal Fleet Auxiliary no marco do programa FSS subministrarán provisións vitais aos buques de guerra da Royal Navy. Cada buque ten 216 metros de eslora e serán os buques militares máis grandes do Reino Unido, coa excepción dos portaavións.

O papel de BMT

O CEO de Navantia UK, Donato Martínez, asegurou que o éxito do CDR confirma “o duro traballo e a colaboración entre o Ministerio de Defensa, BMT e Navantia UK”. “Este fito demostra que o programa está listo para satisfacer as súas necesidades operativas, loxísticas e de eficiencia á medida que se prepara para prestar servizos á Royal Navy e á RFA”, asegurou.

BMT, aliado de Navantia, utilizou a súa experiencia en deseño comercial e naval, xunto cos seus coñecementos sobre navegación limpa, para desenvolver o deseño funcional dos buques de Apoio Loxístico da Flota (FSS). Este deseño é adaptable para contrarrestar as ameazas globais en constante evolución e integra tecnoloxías de aforro enerxético, flexibilidade de combustible futura e sistemas de redución de emisións para apoiar os obxectivos de Cero Emisións Netas para 2050 da Royal Navy. De cara ao futuro, BMT continuará asesorando sobre a evolución do deseño, desenvolvendo programas de soporte e formación durante todo o ciclo de vida, e liderando a acreditación en materia de seguridade, medio ambiente e protección ata a aceptación do buque.

Satisfacción no Ministerio de Defensa

Ian Randles, enxeñeiro xefe de FSS do Ministerio de Defensa, asegurou que “a finalización da Revisión Crítica do Deseño representa un logro significativo para o programa de Apoio Loxístico da Flota e demostra a sólida colaboración entre DE&S, Navantia UK e BMT”. “Este fito dános a seguridade de que estamos no camiño de entregar estes buques de apoio vitais que mellorarán o alcance global da Royal Fleet Auxiliary e garantirán que as nosas forzas navales conten co apoio loxístico que necesitan onde queira que operen. Agora estamos listos para proceder co corte de aceiro e iniciar a construción destes buques avanzados“, concluíu.

Por outra banda, o director de Medio Ambiente Marítimo de DE&S (Defence Equipment & Support do Ministerio de Defensa británico), Keith Bethell, visitou o estaleiro Harland & Wolff para conmemorar o fito da Revisión Integral de Deseño (CDR) e presenciar a transformación en curso das instalacións de Belfast. “Impresionoume a magnitude da transformación que se está a levar a cabo en Belfast, ver de primeira man como desenvolveremos esta capacidade de clase mundial e coñecer a persoas clave para o programa. Este importante fito da CDR achéganos a garantir que a RFA poida apoiar as nosas operacións navales en todo o mundo, ao tempo que fortalece a construción naval soberana para os anos vindeiros”, dixo.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta