Stellantis perde 2.300 millóns en seis meses e alerta do golpe polos aranceis de Trump
O consorcio automobilístico reduciu as súas vendas un 13% nos seis primeiros meses do ano, até os 74.300 millóns, sendo Norteamérica a rexión máis afectada.

Antonio Filosa, CEO de Stellantis
Stellantis comeza a súa etapa post Tavares con perdas millonarias. O consorcio automobilístico rexistrou uns números vermellos por valor de 2.300 millóns de euros nos primeiros seis meses deste ano, fronte aos beneficios de 5.647 millóns de euros obtidos no mesmo período de 2024, segundo as contas que a compañía fixo públicas este martes.
A firma anotou uns 3.300 millóns de euros en cargos netos antes de impostos, principalmente polos custos relacionados coa cancelación de programas e o deterioro da plataforma, ademais do impacto dos aranceis estadounidenses nas súas contas.
Estes factores lastraron unha conta de resultados na que figura un recorte do 13% na súa facturación, que se situou nos 74.300 millóns de euros no primeiro semestre de 2024. As vendas en Norteamérica caeron un 26%, porcentaxe que se reduce ao 3% en Europa e ao 1,3% en Oriente Medio e África. Mentres, a cifra de negocio polas súas operacións en Sudamérica creceu un 1,3%.
Os resultados tamén reflexan o impacto das dificultades cambiarias, os aranceis e a diminución do volume da industria europea de vehículos comerciais lixeiros.
Pola súa parte, o resultado operativo da compañía foi negativo, de 2.710 millóns de euros, fronte aos 6.639 millóns de euros do mesmo período do ano anterior.
O plan de Stellantis
O recentemente nomeado conselleiro delegado de Stellantis, Antonio Filosa, subliñou a súa “firme convicción” de solucionar “o que está mal en Stellantis capitalizando todo o que está ben”. “2025 perfílase como un ano difícil, pero tamén de mellora gradual”, apuntou. Neste sentido, sinalou que, ao comparar o primeiro semestre de 2025 co segundo semestre de 2024, observan sinais de progreso, como a mellora nos volumes e nos ingresos netos, “a pesar da intensificación dos obstáculos externos”.
En paralelo, Stellantis actualizou a súa estimación do impacto arancelario neto para 2025 a aproximadamente 1.500 millóns de euros, dos cales 300 millóns xeráronse no primeiro semestre de 2025.
Do mesmo modo, Stellantis presentou as súas previsións financeiras para o segundo semestre de 2025, no que prevé un aumento dos ingresos netos e unha mellora dos resultados do fluxo de caixa libre. As previsións asumen as normas arancelarias e comerciais vixentes ao 29 de xullo de 2025.