Navantia evidencia a “ralentización” do hidróxeno verde e reorienta a fábrica de turbinas de Ferrol a defensa

A dirección do grupo de estaleiros saca a planta de turbinas da súa división de enerxías verdes para orientar os seus activos ao mercado de defensa.

La ministra de Defensa Margarita Robles (i) visita el astillero de Navantia Ferrol para conocer los avances en el programa constructivo de las fragatas F-110 para la armada española. EFE/ Kiko Delgado

A ministra de Defensa Margarita Robles (i) visita o estaleiro de Navantia Ferrol para coñecer os avances no programa construtivo das fragatas F-110 para a armada española. EFE/ Kiko Delgado

Reordenación de negocio de Navantia na fábrica de turbinas de Ferrol que, ata agora, dirixía o seu negocio cara á división de enerxías verdes (Seanergies) e agora reorientará os seus activos ao mercado de defensa. O argumento é a “ralentización global” do mercado do hidróxeno verde, aínda lonxe da súa rendibilidade.

Deste xeito, responde ás críticas dos sindicatos Movemento Alternativo Sindical (MAS) e CIG, que conforman a maioría do comité de empresa do estaleiro de Ferrol, sobre o futuro destas instalacións.

“Fase de ralentización global”

Navantia xustificou o movemento na “fase de ralentización global” que atravesa o mercado do hidróxeno verde, un vector estratéxico no que a compañía, con todo, mantén a súa “firme aposta como vector enerxético de futuro”.

Segundo a dirección da empresa naval pública, a medida é un “mero cambio de dependencia organizativa” e non implica unha modificación na actividade do centro.

Deste modo, os activos industriais da Fábrica de Turbinas en Ferrol e do Centro do Hidróxeno en Cartaxena (Murcia) pasarán a ser xestionados pola Dirección de Operacións e Negocios de Navantia, enfocándose nas súas respectivas áreas de Servizos (Ferrol) e Submarinos (Cartaxena).

Negocio de Defensa

En concreto, o obxectivo principal desta reasignación é poñer o foco na actividade do mercado de defensa, de feito, a empresa asegurou que o aumento de contratos no ámbito naval, como as fragatas F-110, suporá tamén unha maior carga de traballo na fábrica ferrolá, que continuará realizando os equipos de propulsión e redución necesarios para os buques militares e loxísticos.

Neste contexto, a acción comercial e de desenvolvemento de negocio relacionada co hidróxeno verde continuará baixo o paraugas de Navantia Seanergies. Con todo, á espera da materialización dos primeiros contratos neste sector, a xestión da infraestrutura industrial centralízase para aproveitar a carga de traballo inmediata.

Con todo, a Fábrica de Turbinas de Ferrol, que asinara alianzas con empresas como Repsol e Enagás para o desenvolvemento de electrolizadores, fora un punto clave na estratexia inicial de Navantia Seanergies para liderar o despregamento do hidróxeno renovable.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta